Najczęściej zadawane pytania

FAQ

WSKAZÓWKI

fitness For Life

Kluby Fitness For Life Rzeszów, możesz poznać nawet bez wychodzenia z domu! Wystarczy zajrzeć do naszej zakładki kluby, gdzie znajdziesz szczegółowe opisy każdej z lokalizacji, obejrzysz zdjęcia, poznasz usługi dostępne w danej lokalizacji czy też znajdziesz informacje o wyposażeniu Klubu.

Oferta zajęć grupowych jest niezwykle rozbudowana, zachęcamy zatem do zapoznania się z zakładką zajęcia, gdzie znajdziesz informacje z pełnymi opisami prowadzonych zajęć a także grafik. Jeśli chcesz poznać naszą Kadrę, zajrzyj tutaj i poznaj naszych instruktorów.
Warto wspomnieć, że Fitness For Life od lat współpracuje z sekcją Top Team Rzeszów oraz Kettlebell Rzeszów. Szczegółowe informacje o tych sekcjach sportowych znajdziesz tutaj: Top Team Rzeszów , Kettlebell Rzeszów

Trener personalny to osoba zajmująca się układaniem indywidualnego zestawu ćwiczeń oraz uczeniem ich prawidłowego wykonania. Jego rolą jest również motywacja klienta i monitorowanie jego wyników. Współpracując z trenerem można znacząco skrócić czas niezbędny do uzyskania określonego celu sylwetkowego. W przypadku pracy z trenerem personalnym nie ma znaczenia czy jesteś osobą początkującą czy ćwiczysz od lat ponieważ do każdej współpracy trener personalny podchodzi indywidualnie. Wspólnie ustalacie cele, które chcesz osiągnąć, a wszystkie zestawy ćwiczeń dopasowane są pod Ciebie.

W Klubach Fitness For Life każda współpraca z trenerem rozpoczyna się od bezpłatnej konsultacji, podczas której przeprowadzany jest szczegółowy wywiad zdrowotny, wykonywane są ćwiczenia określające Twoją aktualną sprawność fizyczną, omawiane są cele jakie chcesz osiągnąć i przedstawiany jest wstępny plan działania. Od Ciebie zależy decyzja czy podejmujesz się dalszej współpracy z trenerem.

Jak wygląda to finansowo? Tak jak wspomnieliśmy wcześniej treningi personalne to bardzo indywidualna kwestia, zatem i płatności za nie ustalane są już bezpośrednio z trenerem. Koszty treningu zależą od wielu czynników. Możesz zdecydować się na płatności za pojedyncze treningi czy też pakiet treningów. Wiadome jest to, że przy zakupie pakietu treningów ceny są znacząco korzystniejsze.

Jak skontaktować się z trenerem? Najłatwiej jest odwiedzić interesująca Cię lokalizację Fitness For Life lub skontaktować się z nią telefonicznie. Personel Recepcji udostępni Ci wizytówkę lub kontakt do trenera z którym współpracuje dany Klubu. Jeśli nie wiesz, która lokalizacja Klubu będzie dla Ciebie najdogodniejszą skontaktuj się z dowolnym Klubem Fitness For Life a nasz Personel przeprowadzi krótki wywiad, podczas którego wspólnie dobierzecie najlepszą dla Ciebie lokalizację.

Kontakty do trenerów znajdują się na stronie każdego z klubów. Wybierz ten do którego chcesz lub uczęszczasz i sprawdź kontakt do trenera.

Przede wszystkim poznaj ofertę Klubu, który Cię interesuje. Odwiedź miejsce do którego chcesz należeć, porozmawiaj z Personelem, Trenerem, zadaj pytania, które Cię nurtują. Zobacz jak wygląda Klub, poznaj strefy w nim dostępne, dowiedz się jakie usługi dodatkowe są oferowane, zajrzyj do szatni, poznaj ludzi, którzy tam pracują i będą troszczyć się o Twój komfort i bezpieczeństwo w trakcie Twoich treningów. Pamiętaj, że każdy kiedyś zaczynał! Pozytywne nastawienie do podstawa!

Z klubów fitness i siłowni korzystają fajni ludzie, którzy są zdeterminowani do osiągania swoich celów. W takich miejscach zawiązuje się wiele przyjaźni, które podtrzymywane są latami. Chyba miło byłoby mieć partnera treningowego, który zawsze zmotywuje Cię do działania? Taka jest właśnie specyfika klubów fitness i siłowni, to miejsca gdzie przychodzi się miło spędzić czas i zadbać o swoje zdrowie. Pamiętaj, swoją przygodę ze sportem należy zacząć od poznania Klubu, zapoznania się z ofertą i rozmowy z Personelem, który odpowie na Twoje wszelkie pytania.

Jeśli już teraz chciałbyś/-ałabyś poznać ofertę Fitness For Life to zajrzyj do zakładki „KLUBY”, znajdziesz informacje o każdym z Klubów. Interesują Cię zajęcia grupowe? Informacje o nich znajdziesz tutaj. Jeśli jednak jest coś czego nie znalazłeś/-aś w powyższych zakładach skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo, kontakty do Klubów podane są tutaj.

Chcę zacząć!

Tylko co dalej?

W Klubach Fitness For Life często organizowane są „Dni otwarte” podczas, których można skorzystać z bezpłatnego treningu. Informacje o dniach otwartych zamieszczane są w naszych social mediach, zapraszamy zatem do obserwowania nas w sieci.

Z usług Klubów można także skorzystać na podstawie wejścia jednorazowego, którego koszt wynosi 30 złotych, dla uczniów i studentów 20zł.

Pamiętaj, że każde wejście na teren Klubu musi zostać zweryfikowane, zatem miej przy sobie dokument tożsamości ze zdjęciem w celu okazania go w Recepcji Klubu.

Tak, nasz Personel pomoże w doborze odpowiedniej oferty. Informacje o dostępnych ofertach znajdziesz także pod tym adresem

Informacje o aktualnych ofertach znajdziesz w zakładce kup karnet.

Nie. Nasze karnety działają na zasadzie doładowania, oznacza to, że są ważne przez 30 dni od daty zakupu lub wybranego przez Ciebie terminu (pamiętaj, że data rozpoczęcia karnetu nie może być poddana edycji).

Takie rozwiązanie umożliwia Ci samodzielne zarządzanie swoim karnetem i brak długoterminowego zobowiązania wiążącą umową.

Karnet możesz zakupić w dowolnej lokalizacji Fitness For Life lub możesz zdecydować się na opcję Open Online, która znajdziesz na naszej stronie.
Przed zakupem karnetu zachęcamy do zapoznania się z regulaminem klubowym, znajdziesz w nim informacje, kto może zostać członkiem Klubu oraz co będzie potrzebne do wypełnienia aplikacji klubowej.

Do obsługi karnetów Open Online uruchomiona została specjalna infolinia. Zachęcamy do kontaktu z nią w przypadku napotkania trudności z obsługą karnetu Open Online: Infolinia 570 003 813

Karnety Open umożliwiają nielimitowany dostęp do Klubów w 7 lokalizacjach na terenie miasta. Na ich podstawie można skorzystać z siłowni, zajęć grupowych oraz bezpłatnej pomocy trenera pełniącego dyżur w Klubie.

*dotyczy karnetów open, open online 
*karnet open + Top Team umożliwia korzystanie z zajęć zorganizowanych prowadzonych przez Top Team Rzeszów
*karnet student dostępny wyłącznie w Klubie na ul. Piłsudskiego 44
*karnet 50+ upoważnia do korzystania z Klubów od poniedziałku do piątku do godziny 16:00, w weekendy bez ograniczeń w godzinach pracy Recepcji w danej lokalizacji

Jeśli Twój karnet jest już aktywny, w Recepcji Klubu zostanie przypisany Ci skan lini biometrycznych na podstawie, którego odbywa się wejście do Klubu. Wystarczy, że przyłożysz swój palec do czytnika linii biometrycznych, znajdującego się przy bramkach a system po potwierdzeniu aktywności Twojego karnetu przepuści Cię na teren Obiektu.

Opuszczając Klub nie musisz już przykładać palca do czytnika, bramki znajdujące się w Klubach automatycznie odblokują się umożliwiając Ci wyjście.

Jeśli jesteś osobą niepełnoletnią, która skończyła 16 lat (wyjątek Galeria Rzeszów, Lwowska 6, Capital Park, B4 – 14 lat), pamiętaj o zabraniu ze sobą paszportu, dowodu tymczasowego lub ważnej legitymacji szkolnej oraz pisemnego oświadczenia wypełnionego przez rodzica lub opiekuna prawnego, w którym wyraża ona zgodę na Twoje przystąpienie do Klubu Fitness For Life. Wzór takiego oświadczenia znajdziesz w zakładce do pobrania. Rodzic lub opiekun prawny może również samodzielnie podpisać aplikację klubową w momencie zakładania karnetu w Recepcji Klubu.

*osoby niepełnoletnie mogą zakupić wyłącznie karnety stacjonarne

Jeśli posiadasz karnet Open Online i będzie to Twoja pierwsza wizyta w Klubie, pamiętaj o zabraniu ze sobą dokumentu tożsamości ze zdjęciem, który należy okazać w Recepcji w celu pełnej aktywacji swojego konta.

Jeśli zdecydowałeś/-aś się na zakup karnetu stacjonarnego, pamiętaj aby zabrać ze sobą dokument tożsamości ze zdjęciem, który umożliwi Ci założenie konta klubowego i pozwoli na wypełnienie aplikacji klubowej w Recepcji.

Pamiętaj, że w przypadku wejścia jednorazowego lub dnia otwartego również wymagamy okazania dokumentu tożsamości ze zdjęciem.
Po zakończeniu wszelkich formalności czas na pierwszy trening!

Zdecydowanie przyda Ci się wygodny strój sportowy pamiętaj żeby obowiązkowo zabrać ze sobą zmienne obuwie sportowe. W szatniach dostępne są szafki ubraniowe, które zamykane są na kłódkę (możesz ją nabyć w recepcji lub posiadać własną – ważne, aby hak zamykający miał nie większą średnicę jak 5mm), możesz tam schować torbę, plecak, buty (tu bardzo przydatne są worki na obuwie, które pozwalają zachować higienę) czy nawet kurtkę. Kłódki do szafek można zakupić w Recepcji naszych Klubów, możesz również przynieść własną kłódkę.

Obowiązkowym elementem Twojego wyposażenia jest ręcznik, którego należy używać w trakcie ćwiczeń. Pamiętaj aby podkładać go na wszelkie maszyny i ławki z których korzystasz. Podczas treningu przyda się także butelka wody lub napój izotoniczny, jednak pamiętaj, że taki asortyment możesz zawsze zakupić w naszym Bistro.

systemy partnerskie

Multisport, Medicover Sport, Fit Profit

Systemy partnerskie to systemy typu Benefit System, Medicover Sport, itp. Są to systemy, które często są benefitami oferowanymi przez pracodawców. Umożliwiają one dostęp do wielu obiektów sportowych czy też różnych obiektów usługowych na terenie kraju. Warto zatem zorientować się czy Twój pracodawca nie oferuje takiej usługi w ramach współpracy a jeśli tak, to na jakich zasadach można otrzymać dostęp do systemu partnerskiego, który dostępny jest w Twojej firmie.

W naszych klubach honorujemy systemy partnerskie takie jak: Multisport (Benefit System), Medicover Sport, FitProfit

W ramach systemów partnerskich honorowanych w Klubach Fitness For Life bezpłatnie można skorzystać z: siłowni, zajęć grupowych, oraz bezpłatnej porady trenera pełniącego dyżur w danej lokalizacji.

Należy pamiętać, że każda wizyta w Obiekcie Fitness For Life musi zostać odnotowana w Recepcji Klubu. Należy zatem zgłosić się do Personelu w celu zarejestrowania wizyty zgodnie z wytycznymi zawartymi w regulaminie systemu partnerskiego, którego użytkownikiem jesteś. Zachęcamy zatem do zapoznania się z zasadami funkcjonowania systemu partnerskiego z którego korzystasz. Informacje takie znajdziesz na oficjalnych stronach Internetowych swojego systemu partnerskiego.

Tak, wszystkie osoby chcące skorzystać z usług Fitness For Life i przebywające na terenie naszych Obiektów zobligowane są do przestrzegania regulaminu Klubowego oraz stosowania się do poleceń Obsługi. Zachęcamy zatem do zapoznania się z regulaminem Klubowym, który znajdziesz tutaj.

Tak. Usługi dodatkowe są dostępne dla wszystkich, niezależnie od tego czy są to nasi klubowicze czy osoby korzystające z systemów partnerskich. Dla użytkowników systemu partnerskich przygotowaliśmy bardzo korzystane zniżki na usługi dodatkowe, które oferujemy. Zapraszamy zatem do zapoznania się z ofertą sportów rakietowych oraz cennikiem treningów na urządzeniu „Body Space” 

Nie. Usługi dodatkowe zazwyczaj wymagają wcześniejszej rezerwacji oraz uiszczenia stosownej płatności i nie łączą się z usługami bezpłatnymi. Przedstawimy to na prostym przykładzie:

Godzinna gra w squash’a to usługa dodatkowa, na którą należy uregulować stosowną płatność.

Wejście na zajęcia zumby, w ramach systemu partnerskiego odbywa się bezpłatnie.

Załóżmy, że użytkownik systemu partnerskiego rozegrał mecz squash’a w godzinach 18:00-19:00, na tą usługę dokonał wymaganej płatności łącząc ją ze zniżką wynikającą z systemu partnerskiego, który posiada. O godzinie 19:00 zaczynają się zajęcia zumby w których chciałby wziąć udział. W takim przypadku użytkownik systemu partnerskiego zobligowany jest do zgłoszenia tego Personelowi Klubu i odbicia swojej karty raz jeszcze. Dopiero w momencie ponownego odnotowania wejścia użytkownik będzie upoważniony do korzystania z dalszych usług.

Bardzo dbamy o to aby wszyscy nasi Klubowicze byli traktowani równo, pragniemy zatem poinformować, że wobec osób, które nie będą stosować się do wytycznych będą wyciągane konsekwencje w postaci blokady wejść do Obiektów Fitness For Life.

To zależy od pakietu, który posiadasz. Polecamy zatem skontaktowanie się z operatorem systemu partnerskiego, którego jesteś użytkownikiem i uzyskanie rzetelnej informacji.

Jeśli nie udaje się odnotować wejścia na podstawie systemu partnerskiego, na urządzeniach do obsługi systemu partnerskiego pojawi się jasny komunikat, że należy skontaktować się z operatorem danego systemu. Personel ma za zadanie poinformowanie o tym użytkownika, który, jeśli chce skorzystać z usługi, powinien skontaktować się z infolinia swojego systemu partnerskiego. Dopiero po rozmowie z użytkownikiem danego systemu, konsultant prosi o przekazanie telefonu Personelowi danego Obiektu i wydaje decyzję czy wejście będzie możliwe czy nie. Nie jest to zatem decyzja, którą nasz Personel podejmuje samodzielnie a odgórnie narzucone procedury ze strony naszych partnerów.

Jeśli regulamin systemu partnerskiego mówi o konieczności posiadania przez użytkownika dokumentu tożsamości ze zdjęciem to należy go okazać każdorazowo Personelowi w Recepcji Klubu. Są to procedury narzucone odgórnie, których jako partner nie możemy łamać. Zachęcamy zatem do zapoznania się z zasadami funkcjonowania systemu partnerskiego z którego korzystasz. Informacje takie znajdziesz na oficjalnych stronach Internetowych swojego systemu partnerskiego.

Jeśli regulamin systemu partnerskiego z którego korzystasz wymaga każdorazowego okazania dokumentu tożsamości ze zdjęciem to tak. Zachęcamy zatem do zapoznania się z zasadami funkcjonowania systemu partnerskiego z którego korzystasz. Informacje takie znajdziesz na oficjalnych stronach Internetowych swojego systemu partnerskiego.

Jeśli regulamin systemu partnerskiego z którego korzystasz przewiduje taką opcję to tak. Zachęcamy zatem do zapoznania się z zasadami funkcjonowania systemu partnerskiego z którego korzystasz. Informacje takie znajdziesz na oficjalnych stronach Internetowych swojego systemu partnerskiego.

Jeśli regulamin systemu partnerskiego z którego korzystasz przewiduje taką opcję to tak. Zachęcamy zatem do zapoznania się z zasadami funkcjonowania systemu partnerskiego z którego korzystasz. Informacje takie znajdziesz na oficjalnych stronach Internetowych swojego systemu partnerskiego. Informujemy jednak, że w większości przypadków operatorzy systemu nie stosują takich praktyk.

Informacje takie znajdziesz na oficjalnych stronach Internetowych swojego systemu partnerskiego.

Abc fitness for life

Podstawowe informacje o klubach

Tak, każdy z Obiektów Fitness For Life posiada bezpłatny parking dla klubowiczów. Informacje o ich funkcjonowaniu znajdziesz w zakładce „KLUBY”  lub uzyskasz je w Recepcji Klubu.

Informacje o strefach znajdujących się w Klubie oraz jego wyposażeniu znajdziesz w zakładce „KLUBY”

Tak, wszystkie Kluby Fitness For Life wyposażone są w szatnie z szafkami, część sanitarną z prysznicami, toaletami, umywalkami i suszarkami.

O porządek w Klubach dba serwis sprzątający, który wykonuje prace porządkowe w godzinach otwarcia Klubów. Dodatkowo regularnie wykonywane są wszelkie procedury dezynfekujące sprzęt oraz wyposażenie dostępne w Obiektach. Do wszystkich prac wykorzystujemy środki posiadające wszelkie wymagane certyfikaty.

Ponadto w Klubach dostępne są środki do dezynfekcji, z których mogą korzystać nasi Klubowicze.

Tak, nasz Personel to osoby starannie przeszkolone z zakresu usług i produktów, które są przez nas oferowane.

Poza Personelem Recepcji w Klubach dyżury pełnią także trenerzy posiadający odpowiednie wykształcenie i wiedzę z zakresu suplementacji, odżywiania i doboru treningu.

Tak, w strefach Bistro możesz zakupić napoje, suplementy, batony energetyczne i akcesoria treningowe takie jak rękawice treningowe, shakery, itp. 

Nie rezerwacja nie jest konieczna. Oferta naszych zajęć jest tak rozbudowana, że jeszcze nie zdarzyła się sytuacja w której jakiś uczestnik nie mógł dołączyć do grupy.
Zachęcamy także do zapoznania się z naszym grafikiem zajęć grupowych.

Rezerwacje prowadzone są na sporty rakietowe oraz trening w urządzeniu „Body Space”.
Informacje o sposobie dokonywania rezerwacji znajdziesz tutaj: BODY SPACE i SPORTY RAKIETOWE

 Z usług dodatkowych mogą korzystać osoby, które ukończyły 16 lat i posiadają pisemną zgodę rodzica lub opiekuna prawnego. Formularze znajdziesz tutaj

Nie, na terenie naszych Obiektów mogą przebywać wyłącznie osoby zweryfikowane w Recepcji Klubu oraz spełniające wymogi regulaminowe umożliwiające zakup wejścia jednorazowego lub karnetu.

Zadania Personelu Recepcji to nie tylko profesjonalna obsługa odwiedzających nas klubowiczów ale także wiele prac administracyjnych i porządkowych. Nasze Kluby to miejsca czynne od wczesnych godzin porannych do późnych godzin wieczornych. W ciągu dnia następuję kilka zmian Personelu, który musi wywiązać się ze swoich obowiązków oraz przekazać najistotniejsze sprawy dnia codziennego kolejnej zmianie a co najważniejsze zadbać o sprawne funkcjonowanie Klubu i bezpieczeństwo osób znajdujących się na jego terenie. W obowiązkach Personelu nie ma zatem czasu na branie odpowiedzialności za cudze „sprawunki” oraz rzeczy osobiste takie jak telefon czy gotówka. Taka praktyka to także dbanie o bezpieczeństwo naszego Personelu, który nie jest w ten sposób narażony na straty finansowe za ewentualne uszkodzenie rzeczy osobistych klubowiczów.

Zachęcamy zatem do prawidłowego korzystania z szafek ubraniowych dostępnych w szatniach oraz apelujemy o nie zabieranie na trening wartościowych przedmiotów mogących ulec zniszczeniu w trakcie treningu.

Świetnie! Cieszy nas to bo oznacza, że czujesz się częścią Społeczności Fitness For Life. Wszystkie Wasze sugestie traktujemy poważnie i uwielbiamy kiedy je nam przekazujecie. Najwięcej radości sprawia nam jednak to kiedy możemy wdrożyć je w życie. A żeby coś stało się rzeczywistością najpierw musi do nas dotrzeć. Zatem jeśli tylko masz jakiś ciekawy pomysł to nie wstydź się nim z nami podzielić. Swoją sugestię możesz przekazać Personelowi Recepcji czy trenerowi na dyżurze. Pamiętaj też, że w Klubie w ciągu dnia bardzo dużo czasu spędza manager, możesz do niego podejść i podzielić się swoim pomysłem. Jeśli z jakiegoś powodu nie chcesz tego robić osobiście, zawsze możesz skontaktować się z managerem za pośrednictwem e-mail. Kontakty do managerów poszczególnych lokalizacji znajdziesz tutaj 

Jasne, że tak! Na wizytówkach google+ znajdziesz zakładki dotyczące poszczególnych lokalizacji Klubów Fitness For Life, w każdej chwili możesz podzielić się swoją opinią za ich pośrednictwem.

zarządzanie członkowstwem

informacje twoim karnecie

Zawieszenia karnetu można dokonać wyłącznie samemu, logując się do panelu klienta a następnie wybierając opcję „zawieś”. Aby dokonać zawieszenia karnet musi być aktywny. Maksymalny czas zawieszenia karnetu to 4 tygodnie. Po upływie 4 tygodni karnet zostanie automatycznie odwieszony. Przysługuje prawo wcześniejszego odwieszenia karnetu logując się do panelu klienta i wybierając opcję „odwieś karnet”.

Można to zrobić wyłącznie online logując się w panelu klienta i wybierając opcję „odwieś”.

Nie trzeba zgłaszać nam informacji o wstrzymaniu członkostwa. Nasze karnety działają na zasadzie doładowania, co oznacza, że ważne są tylko w momencie kiedy są opłacane. W przypadku karnetów zakupionych stacjonarnie, tracą one ważność po upływnie 30 dni od daty zakupu lub daty aktywacji wybranej przez klienta.

Natomiast w przypadku karnetu Open Online, klient ma dwie możliwości płatności: co miesięczna płatność „szybkim przelewem” lub przypisane numeru karty bankowej do swojego „panelu klienta”. W przypadku płatności „szybkim przelewem”, podobnie jak w przypadku karnetów stacjonarnych, karnet Open Online traci ważność po upływnie 30 dni od daty zakupu, natomiast w przypadku przypisania karty płatniczej i zlecenia stałego należy usunąć numer karty z „panelu klienta” aby kolejna płatności nie była pobierana.

Reklamacji można dokonać w przypadku karnetu Open Online. Formularz reklamacji dostępny jest tutaj. Wypełniony formularz reklamacji należy dostarczyć do dowolnego Klubu Fitness For Life lub przesłać w formie skanu pod adres k.sledziona@fitnessforlife.pl

Nie. Karnety są imienne i przypisane do jednego klubowicza.

Karnety zakupione stacjonarnie można aktywować w dowolnym dla siebie momencie.

Karnet możne zostać aktywowany w dowolnym czasie, jednak przy przerwaniu ciągłości ponownie zostanie doliczona opłata administracyjna. Aby nie stracić ciągłości karnet powinien zostać doładowany w dniu zakończenia poprzedniego bądź do 10 dni po jego zakończeniu – jednak w tym przypadku ważność karnetu zostanie cofnięta do dnia zakończenia poprzedniego.

Koszt zawieszenia to 20zł

NIESTETY NIE ZNALAZŁEM/AM ODPOWIEDZI na pytanie

Gdzie mogę uzyskać dodatkowe informacje?

Jeśli nie udało Ci się uzyskać odpowiedzi na pytanie, które Cię nurtuje zapraszamy do kontaktu z nami. Możesz to zrobić osobiście w dowolnym Klubie Fitness For Life, telefonicznie lub za pomocą e-mail. Numery kontaktowe do Klubów oraz adresy e-mail bezpośrednio do managerów znajdziesz…