Szanowni Państwo, poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania. Zapraszamy do zapoznania się z nimi.

📌 Od poniedziałku 8 czerwca nasze Kluby wznawiają działalność. W związku z tym wszystkie karnety zostają odmrożone od tej właśnie daty.

💬 Co w przypadku kiedy na dzień 14 marca mój karnet był aktywny?
ℹ️ Zawieszenie działalności Klubów Fitness for Life Rzeszów nastąpiło od 14 marca 2020. W sytuacji w której karnet Klubowicza był aktywny a do jego końca została dana liczba dni, wznowienie karnetu nastąpi od 8 czerwca 2020 a liczba dni do wykorzystania zgodna będzie ze stanem na dzień 14 marca 2020.
➡️ Przykład: Na dzień 14 marca do końca karnetu zostało 5 aktywnych dni do wykorzystania. Od poniedziałku 8 czerwca nastąpi odmrożenie karnetu i na dzień 8 czerwca, Klubowicz będzie miał 5 aktywnych dni na wykorzystanie swojego karnetu.

💬 Na dzień 14 marca mój karnet był aktywny ale nie zdecydowałem/-łam się jeszcze na powrót do treningów. Czy istnieje możliwość zamrożenia mojego karnetu?
ℹ️ Tak jak wspomnieliśmy wcześniej wszystkie karnety zostaną odmrożone od poniedziałku 8 czerwca. Jeśli jednak Klient będzie chciał dokonać ponownego zamrożenia karnetu, może tego dokonać przez ‚PANEL KLIENTA’.
Co należy zrobić? Wystarczy zalogować się do ‚PANELU KLIENTA’ dostępnego na stronie www.fitnessforlife.pl i wybrać taką opcję. Zamrożenia można dokonać wyłącznie samodzielnie poprzez zalogowanie się na w/w stronie. Usługa zamrożenia karnetów nie jest dostępna stacjonarnie na terenie Klubów.

💬 Do tej pory nie korzystałem/-am z ‚PANELU KLIENTA’. Jak się tam zalogować?
ℹ️ Wystarczy wejść na stronę www.ftnessforlife.pl i do zalogowania użyć adresu mailowego, który został podany podczas pierwszej wizyty w Klubie oraz wygenerowanego już hasła.
💬 Co w przypadku jeśli nie pamiętam hasła?
ℹ️ Wystarczy użyć opcji ‚NIE PAMIĘTAM HASŁA’, system poprosi nas o podanie adresu e-mail, który został podany przez Klienta podczas pierwszej wizyty w Klubie. Na skrzynkę mailową Klienta przyjdzie instrukcja resetowania hasła lub wygenerowane nowe hasło.
💬 Co w przypadku jeśli nie pamiętam adresu mailowego, który podałem/-am w trakcie pierwszej rejestracji?
ℹ️ W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Infolinią 570003813 lub 531660154 w celu zweryfikowania adresu mailowego.

Jeśli nadal macie jakieś pytania lub wątpliwości zapraszamy Was do kontaktu z Infolinią, która ma bezpośredni dostęp do systemu na którym pracujemy i będzie mogła od razu pomóc w rozwiązaniu wszelkich niejasności  570003813 lub 531660154.