STREFA BISTRO

 

120626_00882Strefa Bistro została stworzona z myślą o Klientach spędzających aktywnie czas w Klubie. Codziennie specjalnie dla Państwa przygotowujemy świeże owocowe soki i koktajle. Są zdrowe i wyśmienicie smakują, a bogactwo witamin i składników odżywczych stanowi doskonałe uzupełnienie treningu. Orzeźwiają i dostarczają energii. W Bistro naszego Klubu znajdą Państwo również świeże sałatki, kanapki, musli, wodę, kawę, herbatę, napoje izotoniczne i przekąski proteinowe – wszystko to co sprawi, że trening będzie kompletny i przyjemny.

Szczególnie polecamy:

Musli z jogurtem (płatki owsiane, suszone owoce, jogurt) - to doskonała przekąska przed jak i po treningu. W skład płatków owsianych wchodzą wszystkie składniki odżywcze: białko, weglowodany, witaminy, dobre tłuszcze, bardzo dużo błonnika, cenne minerały takie jak- magnez, wapń, krzem, potas, żelazo. Jedząc płatki owsiane z jogurtem, dostarczamy naszemu mózgowi solidnej porcji witamin z grupy B, które poprawiają pamięć i koncentrację i zapewniamy sobie ochronę przed narastającym w ciągu dnia zmęczeniem oraz uspokoimy nerwy.

Sok ze świeżo wyciskanych owoców i warzyw (marchew, jabłko, pomarańcza, banan, cytryna, kiwi, pomidor) - polecany przed jak i po treningu. Doskonałe źródło energii, witamin, minerałów i błonnika. Wzmacnia on nie tylko odporność, poprawia również elastyczność skóry i pomaga w uniknięciu zmarszczek. Cera jest natomiast świetlista i jednolita.

Carbonox (CARBO - węglowodany proste) - stosujemy przed jak i po treningu. Przed treningiem ponieważ węglowodany stanowią żródło energii potrzebnej na trening, po treningu w celu uzupełnienia powstałego deficytu energetycznego.

Whey Protein Concentrate (białko) - 30-50 minut po treningu po wcześniejszym spożyciu węglowodanów. Nasz organizm potrzebuje białka w celu regeneracji i jako materiału budulcowego.

Profi Mass (białko i węglowodany 50:50) - po treningu jako uzupełnienie deficytu energetycznego, regeneracji i budowaniu masy mięśniowej.

Gain Bolic (weglowodany i białko 80:15 + monohydrant kreatyny) - przyśpiesza budowanie masy ciała, uzupełnia deficyt energetyczny.

BCAA (aminokwasy rozgałęzione) - bezpośrednio przed i zaraz po treningu. BCCA zapewnia szybką regenerację, poprawia wytrzymałości, stanowi materiał budulcowy i zapasowy materiał energetyczny. Nie tylko zapobiega zmęczeniu, również poprawia zdolność wysiłkową w sportach wytrzymałościowych. Zwykle zalecane jest przyjmowanie go po treningu, by zwiększyć ogólną wydolność, przyspieszyć regenerację mięśni, a także zmninimalizować możliwość ich przemęczenia.

 

Aktualności
Bądź na bieżąco !
Promocje
Znajdź coś do siebie !
Galeria
Fitness for Life w obiektywie.
Trening personalny
- Twoja droga do sukcesu


Aktualności

  • 19-06-2018    11-40

    Zastępstwo za Magdalenę Sypek-Kleiba (1)

    Zastępstwo za Magdalenę Sypek - Kleiba:
    Capital Park:
    Środa 20.06.2018
    17:45 Pilates -> poprowadzi Dominika Szala-Synoś
    18:45 TBC Fitball -> poprowadzi Dominika Szala-Synoś
     
    Sobota 23.06.2018
    10:00 X Training -> poprowadzi Joanna Pitera
     
    Sobota 30.06.2018
    10:00 X Training -> poprowadzi Joanna Pitera
     
    Zapraszamy

  • 18-06-2018    19-57

    Zastępstwo za Klaudię Ptak

    Zastępstwo za Klaudię Ptak
    Środa 20.06.2018
    Galeria Rzeszów:
    18:30 Circuit Training -> poprowadzi Krystian

    Zapraszamy


  • 18-06-2018    14-01

    GRAFIK WAKACYJNY 2018

    Szanowni Państwo, przedstawiamy grafik zajęć grupowych na sezon wakacyjny 2018.
    Obowiązywa będzie od poniedziałku 18 czerwca.

    CAPITAL PARK:

    CP (1)

    Kb (2)

    GALERIA RZESZÓW:

    Gr (3)

    LWOWSKA:

    LW


  • 13-06-2018    10-28

    Zastępstwo za Dominikę Szala-Synoś

    Zastępstwo za Dominikę Szala-Synoś
    Piątek 15.06.2018
    Capital Park:
    19:00 Dance -> poprowadzi Kuba

    Serdecznie zapraszamy


Grafik Galeria Rzeszów - środa: