ZDROWY KRĘGOSŁUP:

To trening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki. To także poprawa ruchomości kregosłupa w jego poszczególnych odcinkach, wzmocnienie postaw przyjaznych kręgosłupowi.

DANCE SHAPE:

Zajęcia ogólnorozwojowe z rozbudowaną rozgrzewką w formie choreografii tanecznej i kroków fitness – wszystko przy rytmicznej, energicznej muzyce. Drugą część zajęć stanowią ćwiczenia wzmacniające i modelujące wszystkie partie mięśniowe jednak bez użycia żadnych przyrządów. Na zakończenie – stretching.

TBC - Total Body Conditione:

To zajęcia o średniej intensywności które w krótkim czasie pozwolą ukształtować sylwetkę. Aerobowy charakter ćwiczeń pomaga zrzucić zbędne kilogramy oraz poprawia wydolność organizmu, wzmacnia mięśnie. Dynamiczna muzyka pozwoli wyrobić poczucie rytmu. W trakcie zajęć wykorzystywany jest sprzęt fitness, taki jak: maty, hantle, step bądź piłka rehabilitacyjna. Zajęcia TBC przeznaczone są dla każdego, nie wymaga dużej sprawności ruchowej ani kondycji - to on je kształtuje.

PROJECT SLIM:

Zajęcia wytrzymałości-owo – wzmacniające o wysokiej intensywności.Trening składa się z prostego układu choreograficznego i części wzmacniającej. W początkową choreografię wplatane są ćwiczenia ogólnorozwojowe które w drugiej połowie zajęć używane są do wzmocnienia poszczególnych partii mięśniowych. Brak obciążeń zewnętrznych oraz przyrządów pozwala skupić się na poprawnej technice i efektywności wykonywanych ćwiczeń.

STEP:

Trening choreograficzny o umiarkowanej intensywności. Cała godzina treningowa obraca się wokół głównego przyrządu jakim jest step. W trakcie treningustopniowo nauczane są poszczególne kroki, które w końcowej fazie łącząc się dają efektywny i niepowtarzalny układ choreograficzny. Trening nastawiony na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni nóg.

HIIT CHALLENGE:

Intensywny trening interwałowy. HIIT polega na przeplataniu krótkich, intensywnych serii ćwiczeń z mniej intensywnymi ruchami lub całkowitym odpoczynkiem pomiędzy nimi. Trening też zapewnia szybkie efekty w poprawie kondycji i sylwetki. Na zajęciach wykorzystane są podstawowe akcesoria fitness.

BODY BALL:

To zajęcia o średniej intensywności, dzięki którym wzmocnisz wszystkie partie mięśniowe i lepiej poznasz swoje ciało. Ćwiczenia wykonywane są z użyciem piłki rehabilitacyjnej. Dzięki Body Ball wzmocnisz mięśnie, poprawisz koordynację ruchową i poczucie równowagi. Ćwiczenia świetnie nadają się dla osób które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem fitness, (ponieważ nie wymagają dużej sprawności ruchowej) a tym bardziej zaawansowanym pozwolą się zrelaksować.

PILATES:

Gimnastyka łącząca elementy baletu, jogi i ćwiczeń wzmacniających (izometrycznych) wykonywanych w rytm spokojnej muzyki i własnego oddechu.
Cel: Wzmocnienie i uelastycznienie mięśni brzucha, grzbietu, miednicy i pośladków.
Ćwiczenia koncentrują się na mięśniach głębokich, przez co wpływają korzystnie na postawę. wolne, świadome, płynne wykonywanie ruchów działa relaksująco i rozluźniająco. Ze względu na niewielkie obciążenie układu kostno-stawowego ćwiczenia Pilates mogą być wykonywane niemal przez każdego.
Akcesoria: maty, obręcze, duże i małe piłki.

ZUMBA:

Jest to połączenie tańca z elementami fitnessu. Łączy w sobie elektryzujące rytmy latynoskie (samba, cumbia, salsa, reaggeton) i łatwe do naśladowania ruchy, aby każdy z was mógł się włączyć do wspólnej zabawy. Poniżej wymienione zostały główne zalety takiego treningu. Po przeczytaniu ich na pewno skorzystasz z zumbowego szaleństwa!!!

-najlepszy antydepresant bez recepty
-wzmacnia i modeluje nasze sylwetki
-w trakcie jednej lekcji możemy spalić ok 800 kalorii
-poprawia wydolność i koordynacje
-wzmacnia serce i płuca
-pomaga w pewności siebie na parkiecie

PŁASKI BRZUCH:

Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni brzucha. 
Charakterystyka: zajęcia składające się z części aerobowej, spalającej tkankę tłuszczową i ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha, zakończone serią ćwiczeń rozciągających. Zajęcia przeznaczone dla osób średnio-zaawansowanych.
Akcesoria fitness: piłki, bosu.

CIRCUIT TRAINING:

Trening złożony z ćwiczeń ogólnorozwojowych w formie obwodu stacyjnego. 
Charakterystyka: zajęcia nie tylko pomagają wzmocnić organizm, występujące naprzemiennie ćwiczenia aerobowe (wzmacniające układ sercowo-naczyniowy i przyśpieszające redukcje tkanki tłuszczowej) z ćwiczeniami wzmacniającymi doskonale kształtują i rozwijają wszystkie grupy mięśniowe. Dzięki możliwości indywidualnego doboru obciążenia treningowego i dostosowania intensywności pod własne możliwości, zajęcia skierowane są dla osób zarówno początkujących jak i zaawansowanych.
Akcesoria fitness: piłki, ciężarki, hantle, sztangi, stepy, bosu.

DANCE POWER:

Zajęcia taneczne (choreograficzne) utrzymane w charakterze treningu cardio.
Charakterystyka treningu: Kroki podstawowe fitness, elementy techniczne różnych stylów tanecznych stanowią bazę do budowy lekcji. Proces dydaktyczny i metodycznie nauczona choreografia sprawiają, iż każdy może w sposób kreatywny wszechstronnie pracować nad swoją potencjałem ruchowym i sylwetką (wydolność, estetyka ruchu, koordynacja ruchowa, redukcja).
Akcesoria fitness: Choreografia rozwija ciało i umysł.

PUMP:

Ideą tych zajęć są sekwencje ćwiczeń wykonywanych z gryfem. Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający. Zajęcia przeznaczone zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Każdy uczestnik ma możliwość dostosowania obciążenia do własnych możliwości dobierając odpowiednią wagę talerzy i gryfów.

CROSS CAGE:

To intensywny trening bazujący na ćwiczeniach wytrzymałościowo siłowych. Głównym założeniem jest doskonalenie ogólnej sprawności, poprawa stanu zdrowia oraz dobre samopoczucie. Podstawą w treningu to ruch funkcjonalny oraz różnorodność ćwiczeń,a także wysoka intensywności.Trening jest dopasowany do możliwości każdego uczestnika poprzez odpowiednie skalowanie przez trenera. Żaden trening nie jest taki sam. 

TABATA:

Intensywny trening interwałowy, w którym czas przeznaczony na wysiłek przeplatany jest krótkimi przerwami wypoczynkowymi, dając maksymalne efekty w spalaniu tłuszczu i oszczędzaniu mięśni. Zasada jest prosta ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 odpoczywamy. Wykonujemy 8 takich serii. W ciągu 20 sekund pracy robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia, ile tylko jesteśmy w stanie jak najszybciej. Najważniejszy jest tutaj dobór ćwiczenia które angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Trening nie zawiera choreografii i jest bardzo intensywny.

STRETCHING’30:

30 minutowe zajęcia rozciągające. Pozwalają zwiększyć zakres ruchu, mobilność, zregenerować ciało po treningu.

Aktualności
Bądź na bieżąco !
Promocje
Znajdź coś do siebie !
Galeria
Fitness for Life w obiektywie.
Trening personalny
- Twoja droga do sukcesu


Aktualności

  • 16-08-2018    14-03

    Zastępstwo za Katarzynę Mocek

    Zastępstwo za Katarzynę Mocek:
    Czwartek 16.08.2018r.:
    Capital Park:
    19:30 TBC Hantle -> poprowadzi Klaudia Cyrek
     
    Serdecznie zapraszamy

  • 13-08-2018    10-02

    15 siepnia 2018 Kluby Fitness For Life Nieczynne

    Uprzejmie informujemy, że w środę 15 sierpnia, Kluby Fitness For Life będą nieczynne.

    Serdecznie zapraszamy w pozostałe dni


  • 08-08-2018    12-53

    Zastępstwo za Alicję Marek

    Zastępstwo za Alicję Marek:
    Czwartek 9.08.2018r.:
    Galeria Rzeszów:
    17:30 Cross Cage -> poprowadzi Jakub Szczupiel
    Capital Park:
    19:00 Kettlebell Workout -> poprowadzi Jakub Bętkowski
    Serdecznie zapraszamy


  • 06-08-2018    13-59

    Zastępstwo za Anetę Przepiórę

    Zastępstwo za Anetę Przepiórę:
    Sobota 11.08:
    8:30 Kettlebell Workout -> poprowadzi Asia
    Niedziela 12.08:
    10:00 MCCT Step -> poprowadzi Asia
    11:00 Stretching -> poprowadzi Asia
    Serdecznie zapraszamy


Grafik Galeria Rzeszów - sobota: