ZDROWY KRĘGOSŁUP:

To trening nastawiony na profilaktykę przeciążeń kręgosłupa oraz kształtowanie wyprostowanej, aktywnej sylwetki. To także poprawa ruchomości kregosłupa w jego poszczególnych odcinkach, wzmocnienie postaw przyjaznych kręgosłupowi.

DANCE SHAPE:

Zajęcia ogólnorozwojowe z rozbudowaną rozgrzewką w formie choreografii tanecznej i kroków fitness – wszystko przy rytmicznej, energicznej muzyce. Drugą część zajęć stanowią ćwiczenia wzmacniające i modelujące wszystkie partie mięśniowe jednak bez użycia żadnych przyrządów. Na zakończenie – stretching.

TBC - Total Body Conditione:

To zajęcia o średniej intensywności które w krótkim czasie pozwolą ukształtować sylwetkę. Aerobowy charakter ćwiczeń pomaga zrzucić zbędne kilogramy oraz poprawia wydolność organizmu, wzmacnia mięśnie. Dynamiczna muzyka pozwoli wyrobić poczucie rytmu. W trakcie zajęć wykorzystywany jest sprzęt fitness, taki jak: maty, hantle, step bądź piłka rehabilitacyjna. Zajęcia TBC przeznaczone są dla każdego, nie wymaga dużej sprawności ruchowej ani kondycji - to on je kształtuje.

PROJECT SLIM:

Zajęcia wytrzymałości-owo – wzmacniające o wysokiej intensywności.Trening składa się z prostego układu choreograficznego i części wzmacniającej. W początkową choreografię wplatane są ćwiczenia ogólnorozwojowe które w drugiej połowie zajęć używane są do wzmocnienia poszczególnych partii mięśniowych. Brak obciążeń zewnętrznych oraz przyrządów pozwala skupić się na poprawnej technice i efektywności wykonywanych ćwiczeń.

STEP:

Trening choreograficzny o umiarkowanej intensywności. Cała godzina treningowa obraca się wokół głównego przyrządu jakim jest step. W trakcie treningustopniowo nauczane są poszczególne kroki, które w końcowej fazie łącząc się dają efektywny i niepowtarzalny układ choreograficzny. Trening nastawiony na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni nóg.

HIIT CHALLENGE:

Intensywny trening interwałowy. HIIT polega na przeplataniu krótkich, intensywnych serii ćwiczeń z mniej intensywnymi ruchami lub całkowitym odpoczynkiem pomiędzy nimi. Trening też zapewnia szybkie efekty w poprawie kondycji i sylwetki. Na zajęciach wykorzystane są podstawowe akcesoria fitness.

BODY BALL:

To zajęcia o średniej intensywności, dzięki którym wzmocnisz wszystkie partie mięśniowe i lepiej poznasz swoje ciało. Ćwiczenia wykonywane są z użyciem piłki rehabilitacyjnej. Dzięki Body Ball wzmocnisz mięśnie, poprawisz koordynację ruchową i poczucie równowagi. Ćwiczenia świetnie nadają się dla osób które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem fitness, (ponieważ nie wymagają dużej sprawności ruchowej) a tym bardziej zaawansowanym pozwolą się zrelaksować.

PILATES:

Gimnastyka łącząca elementy baletu, jogi i ćwiczeń wzmacniających (izometrycznych) wykonywanych w rytm spokojnej muzyki i własnego oddechu.
Cel: Wzmocnienie i uelastycznienie mięśni brzucha, grzbietu, miednicy i pośladków.
Ćwiczenia koncentrują się na mięśniach głębokich, przez co wpływają korzystnie na postawę. wolne, świadome, płynne wykonywanie ruchów działa relaksująco i rozluźniająco. Ze względu na niewielkie obciążenie układu kostno-stawowego ćwiczenia Pilates mogą być wykonywane niemal przez każdego.
Akcesoria: maty, obręcze, duże i małe piłki.

ZUMBA:

Jest to połączenie tańca z elementami fitnessu. Łączy w sobie elektryzujące rytmy latynoskie (samba, cumbia, salsa, reaggeton) i łatwe do naśladowania ruchy, aby każdy z was mógł się włączyć do wspólnej zabawy. Poniżej wymienione zostały główne zalety takiego treningu. Po przeczytaniu ich na pewno skorzystasz z zumbowego szaleństwa!!!

-najlepszy antydepresant bez recepty
-wzmacnia i modeluje nasze sylwetki
-w trakcie jednej lekcji możemy spalić ok 800 kalorii
-poprawia wydolność i koordynacje
-wzmacnia serce i płuca
-pomaga w pewności siebie na parkiecie

PŁASKI BRZUCH:

Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni brzucha. 
Charakterystyka: zajęcia składające się z części aerobowej, spalającej tkankę tłuszczową i ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha, zakończone serią ćwiczeń rozciągających. Zajęcia przeznaczone dla osób średnio-zaawansowanych.
Akcesoria fitness: piłki, bosu.

CIRCUIT TRAINING:

Trening złożony z ćwiczeń ogólnorozwojowych w formie obwodu stacyjnego. 
Charakterystyka: zajęcia nie tylko pomagają wzmocnić organizm, występujące naprzemiennie ćwiczenia aerobowe (wzmacniające układ sercowo-naczyniowy i przyśpieszające redukcje tkanki tłuszczowej) z ćwiczeniami wzmacniającymi doskonale kształtują i rozwijają wszystkie grupy mięśniowe. Dzięki możliwości indywidualnego doboru obciążenia treningowego i dostosowania intensywności pod własne możliwości, zajęcia skierowane są dla osób zarówno początkujących jak i zaawansowanych.
Akcesoria fitness: piłki, ciężarki, hantle, sztangi, stepy, bosu.

DANCE POWER:

Zajęcia taneczne (choreograficzne) utrzymane w charakterze treningu cardio.
Charakterystyka treningu: Kroki podstawowe fitness, elementy techniczne różnych stylów tanecznych stanowią bazę do budowy lekcji. Proces dydaktyczny i metodycznie nauczona choreografia sprawiają, iż każdy może w sposób kreatywny wszechstronnie pracować nad swoją potencjałem ruchowym i sylwetką (wydolność, estetyka ruchu, koordynacja ruchowa, redukcja).
Akcesoria fitness: Choreografia rozwija ciało i umysł.

PUMP:

Ideą tych zajęć są sekwencje ćwiczeń wykonywanych z gryfem. Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający. Zajęcia przeznaczone zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Każdy uczestnik ma możliwość dostosowania obciążenia do własnych możliwości dobierając odpowiednią wagę talerzy i gryfów.

CROSS CAGE:

To intensywny trening bazujący na ćwiczeniach wytrzymałościowo siłowych. Głównym założeniem jest doskonalenie ogólnej sprawności, poprawa stanu zdrowia oraz dobre samopoczucie. Podstawą w treningu to ruch funkcjonalny oraz różnorodność ćwiczeń,a także wysoka intensywności.Trening jest dopasowany do możliwości każdego uczestnika poprzez odpowiednie skalowanie przez trenera. Żaden trening nie jest taki sam. 

TABATA:

Intensywny trening interwałowy, w którym czas przeznaczony na wysiłek przeplatany jest krótkimi przerwami wypoczynkowymi, dając maksymalne efekty w spalaniu tłuszczu i oszczędzaniu mięśni. Zasada jest prosta ćwiczymy przez 20 sekund i przez 10 odpoczywamy. Wykonujemy 8 takich serii. W ciągu 20 sekund pracy robimy tyle powtórzeń jednego ćwiczenia, ile tylko jesteśmy w stanie jak najszybciej. Najważniejszy jest tutaj dobór ćwiczenia które angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Trening nie zawiera choreografii i jest bardzo intensywny.

STRETCHING’30:

30 minutowe zajęcia rozciągające. Pozwalają zwiększyć zakres ruchu, mobilność, zregenerować ciało po treningu.

Aktualności
Bądź na bieżąco !
Promocje
Znajdź coś do siebie !
Galeria
Fitness for Life w obiektywie.
Trening personalny
- Twoja droga do sukcesu


Aktualności

  • 20-04-2018    12-42

    Zastepstwo za Joannę Pitera

    Zastępstwo za Joannę Pitera:

    Poniedziałek 23.04.2018

    Capital Park:

    16:00 Trening obwowdowy -> poprowadzi Kuba

    Galeria Rzeszów:

    17:30 Dance Shape -> poprowadzi Ola

    Serdecznie zapraszamy


  • 08-12-2017    15-52

    PARKING INFO

    Mamy dla Was kilka ważnych informacji dotyczących miejsc parkingowych przy posesjach naszych Klubów Fitness :)

    Pierwsza zasada prawidłowego parkowania mówi:
    👉 "W KAŻDEJ Z TRZECH LOKALIZACJI KLUBOWICZE FITNESS FOR LIFE MOGĄ KORZYSTAĆ Z PARKINGU BEZPŁATNIE" 😎😎😎
    Na terenie Galerii Rzeszów czas bezpłatnego parkowania dla naszych Klubowiczów wynosi 4 godziny - pamiętajcie o zeskanowaniu bileciku parkingowego w recepcji Klubu :) 
    O zeskanowaniu bileciku parkingowego w Recepcji Klubu pamiętajcie również na ul. Lwowskiej :) 
    W Capital Parku do Waszej dyspozycji jest parking przy budynku jak i podziemny :)

     

    24883411_1532626863459888_624528765387603616_o

     


  • 18-11-2017    15-15

    Największe Centrum Fitness w Rzeszowie

    Raz, dwa, trzy, nie widziałeś Ty! 
    Nie ma jednak powodów do zmartwień, bo dni otwarte nadal trwają 
    Jeszcze do jutra możecie obejrzeć nowy Klub Fitness For Life na ul. LWOWSKIEJ 6

    A my przypominamy o najlepszej ofercie w mieście:
    Karnet OPEN za jedyne 99 złotych. 
    Bez umowy, bez długoterminowych zobowiązań, bez ukrytych kosztów.

    Tego jeszcze nie było!

    1 karnet a do Waszej dyspozycji aż 3 Kluby!

    CAPITAL PARK:
    Największe centrum fitness: tygodniowo ponad 100 godzin różnorodnych zajęć fitness i to aż na pięcu salach. Dwupoziomowa strefa cardio&stronger, strefa saun (sauna fińska, łaźnia parowa), klub maluszka i największa w Rzeszowie sala do sztuk walki!

    GALERIA RZESZÓW:
    Dwa poziomy, strefa Cross Cage, Squash, wiele zajęć fitness a także salka do treningu funkcjonalnego.

    LWOWSKA: 
    2300m2 - to robi wrażenie!
    Największa Strefa Siłowa i Cardio na Podkarpaciu, rozbudowana strefa funkcjonalna i stretching, bieżnia lekkoatletyczna z profesjonalnymi blokami startowymi, potężna strefa wolnych ciężarów czyli wszystko dla pasjonatów ciężkiego sprzętu.

    TYLKO W FITNESS FOR LIFE profesjonalna kadra Instruktorów Fitness i Trenerów Personalnych oraz obsługa na najwyższym poziomie.
    Nie ma na co czekać! Już teraz dołączcie do nas.Plakat -instrukcja


  • 15-11-2017    21-10

    NOWY KLUB - LWOWSKA 6 RZESZÓW

    Halo, halo Rzeszów! 
    Mamy dla Was informację na którą czekaliście z taką niecierpliwością 😉 
    OD CZWARTKU 16-go LISTOPADA zapraszamy na DNI OTWARTE KLUBU FITNESS FOR LIFE NA UL. LWOWSKIEJ 6! 😀 
    Wszystkich, którzy chcą założyć karnet bądź po prostu obejrzeć Klub, serdecznie zapraszamy 😀 
    Na dobry początek przygotowaliśmy dla Was kilka atrakcji 😉
    - Dla pierwszych 100 osób które nas odwiedzą mamy darmowe wejściówki do Klubu :D 
    Dodatkowo podczas dni otwartych częstować będziemy darmowymi shake'ami białkowymi od FABRYKI MOCY 🙂 
    Dni otwarte potrwają do niedzieli 19-go listopada 🙂
    A już od poniedziałku 20-go listopada serdecznie zapraszamy na pierwszy trening w NAJWIĘKSZEJ SIŁOWNI na Podkarpaciu 😉Fitness -for -life -plakat -dni -otwarte _FB


Grafik Galeria Rzeszów - wtorek: