FLEXI BAR:

Zajęcia polegające głównie na wzmacnianiu mięśni głębokich, stabilizujących sylwetkę.Charakterystyka: podczas zajęć zwiększamy wytrzymałość ogólną i lokalną, a także poprawiamy równowagę statyczną i dynamiczną oraz koordynację. Wprowadzając flexi bar w drganie zmuszamy nasz organizm do pokonywania powstałej w wyniku wibracji siły odśrodkowej. Jest to intensywny trening, który wymaga skupienia oraz stałej kontroli i napięcia mięśni brzucha. Składa się z rozgrzewki i części aerobowej, prostych ćwiczeń z użyciem flexi bar, ćwiczeń wzmacniających oraz ćwiczeń rozciągających zwiększających ruchomość poszczególnych stawach. Przeznaczony dla osób początkujących i średnio-zaawansowanych.
Akcesoria fitness: flexi bar – cienki, 150-centymetrowy drążek, zakończony dwoma ciężarkami z kauczukowym uchwytem pośrodku.

PŁASKI BRZUCH:

Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni brzucha.
Charakterystyka: zajęcia składające się z części aerobowej, spalającej tkankę tłuszczową i ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha, zakończone serią ćwiczeń rozciągających. Zajęcia przeznaczone dla osób średnio-zaawansowanych.
Akcesoria fitness: piłki, bosu.

DANCE POWER:

Zajęcia taneczne, oparte na stopniowej nauce układów choreograficznych.
Charakterystyka: zajęcia na których stopniowo przyswajana jest sekwencja podstawowych kroków fitness połączonych z elementami różnych rodzajów tańca. Poprzez ciągłą i dynamiczną powtarzalność nauczanych choreografii zajęcia świetnie poprawiają koordynację i pamięć ruchową, podnoszą wydolność organizmu, usprawniają układ sercowo-naczyniowy, a także spalają tkankę tłuszczową. Skierowane są dla osób początkujących.

BODY BALL:

To zajęcia o średniej intensywności, dzięki którym wzmocnisz wszystkie partie mięśniowe i lepiej poznasz swoje ciało.
Ćwiczenia wykonywane są z użyciem piłki rehabilitacyjnej. Dzięki Body Ball wzmocnisz mięśnie, poprawisz koordynację ruchową i poczucie równowagi. Ćwiczenia świetnie nadają się dla osób które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem fitness, (ponieważ nie wymagają dużej sprawności ruchowej) a tym bardziej zaawansowanym pozwolą się zrelaksować.

TBC - Total Body Conditione:

To zajęcia o średniej intensywności które w krótkim czasie pozwolą ukształtować sylwetkę.
Aerobowy charakter ćwiczeń pomaga zrzucić zbędne kilogramy oraz poprawia wydolność organizmu, wzmacnia mięśnie. Dynamiczna muzyka pozwoli wyrobić poczucie rytmu. W trakcie zajęć wykorzystywany jest sprzęt fitness, taki jak: maty, hantle, step bądź piłka rehabilitacyjna. Zajęcia TBC przeznaczone są dla każdego, nie wymaga dużej sprawności ruchowej ani kondycji - to on je kształtuje.

PILATES:

Gimnastyka łącząca elementy baletu, jogi i ćwiczeń wzmacniających (izometrycznych) wykonywanych w rytm spokojnej muzyki i własnego oddechu.
Cel: Wzmocnienie i uelastycznienie mięśni brzucha, grzbietu, miednicy i pośladków.
Ćwiczenia koncentrują się na mięśniach głębokich, przez co wpływają korzystnie na postawę. wolne, świadome, płynne wykonywanie ruchów działa relaksująco i rozluźniająco. Ze względu na niewielkie obciążenie układu kostno-stawowego ćwiczenia Pilates mogą być wykonywane niemal przez każdego.
Akcesoria: maty, obręcze, duże i małe piłki

CIRCUIT TRAINING – Trening obwodowy:

Forma treningu stacyjnego polegająca na pokonywaniu obwodu składającego się z 8-12 stacji, na których wykonuje się różne ćwiczenia. Czas pracy na stacji wynosi od 30-60 sekund, po czym przechodzi się do następnego stanowiska. Po przejściu całego obwodu następuje przerwa 1-5 minut. Obwód w zależności od celu treningu może składać się albo z ćwiczeń siłowych albo ćwiczeń wzmacniających, przeplatanych ćwiczeniami aerobowymi. Liczba obwodów w jednostce treningowej może wynosić od 1-4 w zależności od poziomu ćwiczących. Jest to wszechstronny, ogólnorozwojowy trening rozwijający siłę i wytrzymałość oraz kształtujący sylwetkę.
Intensywność: umiarkowana → duża
Akcesoria: step, bosu, hantle, sztanga, mata, duża piłka.

ABT SHAPE:

Inaczej BPU to trening ukierunkowany na wzmacnianie mięśni brzucha, pośladków i ud. Trening wzmacniający i ujędrniający mięśnie dolnych partii ciała przez co polecany jest dla kobiet, lecz nie tylko. Po krótkiej rozgrzewce 10-15 minut w postaci krótkiego układu choreograficznego wykonuje się zestaw ćwiczeń izolowanych, wzmacniających w cyklach o dużej liczbie powtórzeń, zakończone 10-15 min stretchingiem.
Intensywność: umiarkowana.
Akcesoria: ciężarki na nogi, hantle, obręcze, małe piłki, maty.

INODOOR CYCLING:

Zajęcia na rowerach stacjonarnych w rytm motywującej muzyki.
Dzięki doborowi obciążenia przez użytkownika, trening o różnym stopniu intensywności.
Zajęcia interwałowe - symulujące jazdę na rowerze zewnętrznym.
Składają się z 3 części: rozgrzewki, części właściwej, rozjazdu połączonego ze stretchingiem.
Trening zarówno dla kolarzy chcących przygotować się do kolejnego sezonu, jak i dla osób chcących poprawić swoją wydolność, czy po prostu stracić zbędną tkankę tłuszczową, połączony z dobrą zabawą w rytm muzyki.
Korzyści płynące z zajęć Indoor Cycling:
- poprawa wytrzymałości
- wyrzeźbienie mięśni łydek, pośladków i ud
- polepszenie kondycji
- wzmocnienie układu kostnego
- zmniejszenie tkanki tłuszczowej
- poprawa jędrności skóry
- zapobieganie chorobie wieńcowej
- utrata zbędnych kilogramów
- zwiększenie wydolności układu krążenia
Na zajęcia koniecznie zabierz ręcznik i butelkę z wodą.
Jeśli przychodzisz na zajęcia po raz pierwszy, przyjdź na salę 10 minut wcześniej abyśmy odpowiednio ustawili rower do Twojej sylwetki.

PROJECT SLIM:

Zajęcia wytrzymałości-owo – wzmacniające o wysokiej intensywności.
Trening składa się z prostego układu choreograficznego i części wzmacniającej. W początkową choreografię wplatane są ćwiczenia ogólnorozwojowe które w drugiej połowie zajęć używane są do wzmocnienia poszczególnych partii mięśniowych. Brak obciążeń zewnętrznych oraz przyrządów pozwala skupić się na poprawnej technice i efektywności wykonywanych ćwiczeń.

TRAMPOLINY:

Zajęcia kształtujące wydolność, przyspieszające spalanie tkanki tłuszczowej i wzmacniające całe ciało z wykorzystaniem trampolin.
Charakterystyka treningu: Pierwsza część zajęć to sekwencja różnych skoków na trampolinie, część druga to ćwiczenia kształtujące sylwetkę i krótki stretching.

STEP:

Trening choreograficzny o umiarkowanej intensywności.
Cała godzina treningowa obraca się wokół głównego przyrządu jakim jest step. W trakcie treningu stopniowo nauczane są poszczególne kroki, które w końcowej fazie łącząc się dają efektywny i niepowtarzalny układ choreograficzny. Trening nastawiony na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni nóg.

PUMP:

Ideą tych zajęć są sekwencje ćwiczeń wykonywanych z gryfem.
Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający. Zajęcia przeznaczone zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Każdy uczestnik ma możliwość dostosowania obciążenia do własnych możliwości dobierając odpowiednią wagę talerzy i gryfów.

STEP SHAPE:

Trening wytrzymałościowo – siłowy. Prosta choreografia będąca połączeniem kroków podstawowych i ćwiczeń wzmacniających.
Charakterystyka treningu: intensywny, ale dla każdego, ze względu na możliwość dostosowania do swoich możliwości (stopniowanie trudności), zmienność pracy poszczególnych grup mięśniowych, wielokrotność powtórzeń, różnorodność pozycji wyjściowych i ich dynamiczne zmiany sprawiają, iż trening jest kompleksowy (wzmacnia, rzeźbi, poprawia funkcjonalność mięśni).
Akcesoria fitness: step (lub dwa), mata.

POWER STEP:

Zajęcia choreograficzne z zastosowaniem metodyki nauczania. Modyfikowane w trakcie lekcji kroki podstawowe z wykorzystaniem STEPU dają niepowtarzalny układ.
Charakterystyka treningu: kształtuje wydolność, poprawia koordynację ruchową i koncentrację.
Dla osób lubiących w twórczy sposób pracować nad sylwetką (trening aerobowy), estetyką ruchu i kondycją swojego ciała.
Akcesoria fitness: step (lub dwa).

POWER PUMP:

Trening wytrzymałościowo – siłowy z elementami treningu siłowego ze sztangą.
Ze sztangą ćwiczyć może każdy. To co musisz to solidnie skupiać się na technice ćwiczeń i nie bać się ciężaru – ten dobierasz do swoich możliwości, stopnia wytrenowania i rodzaju treningu.
Charakterystyka treningu: program opracowany w taki sposób by wykorzystując większe obciążenie modelować (rzeźbić) sylwetkę, zwiększać wytrzymałość siłową i siłę mięśni, a także ich funkcjonalność. Ćwiczenia bazowe stosowane pojedynczo bądź w prostych kombinacjach w sposób ciągły lub seriach.
Akcesoria fitness: sztanga (gryf, talerze), step (lub dwa), mata, skakanka.

MCCT (STEP – BOSU):

MCCT czyli Muscle Cadio Circuit Training – to intensywny trening oparty na cyklicznym łączeniu bloku Cardio - wydolność aerobowa (STEP lub BOSU) z blokiem ćwiczeń wzmacniających – Muscle.
Charakterystyka treningu: rodzaj treningu obwodowego gdzie prosta choreografia tworzy blok cardio po którym wzmacniamy poszczególne grupy mięśni. Odpowiednio dobrane obciążenie sprawia, iż każdy intensywność treningu tworzy indywidualnie. Naprzemienność bloków w trakcie lekcji pozwala efektywnie kształtować sylwetkę.
Akcesoria fitness: Step (MCCT STEP) lub Bosu (MCCT BOSU), mata, talerze, gym stick, piłki, flexy bar sztangi, kettle.

TRX MC - (TRX Master Class):

Zajęcia z wykorzystaniem specjalnych lin (TRX) i ciężaru własnego ciała.
Charakterystyka treningu: Trening postawny i w podwieszeniu. Różne poziomy trudności z dostosowaniem do indywidualnych potrzeb dają możliwość treningu każdej osobie. Zmianą kąta nachylenia (zasada "wektora" i "wahadła") ułatwiamy sobie bądź utrudniamy ćwiczenia, stawiając sobie coraz większe wyzwania treningowe. Na TRX kształtujemy siłę, wytrzymałość siłową, dynamikę i równowagę w niespotykany na innych zajęciach fitness sposób. Efektywne ćwiczenia = doskonały trening, kondycja i sylwetka.
Akcesoria fitness: liny TRX, mata, dodatkowo: bosu, step, skakanka, talerze, odważniki kettlebell.

KBT - Kettlebell Body Training:

KBT to trening z zastosowaniem obciążników (sportowych) – kettlebell.
Charakterystyka treningu: KBT to trening podczas którego pracujesz nad siłą, wytrzymałością siłową, wydolnością sercowo - naczyniową i redukcją tkanki tłuszczowej. Kettlebells angażują do pracy wiele mięśni jednocześnie. Najczęściej wykonujesz kilkuminutowe serie, w których wielokrotnie powtarzany jest ten sam ruch. Wszechstronność ćwiczeń z kettlebells powoduje harmonijny rozwój całego ciała. Jednostka treningowa KBT składa się z dwóch części:
I – WORKSHOP (rozgrzewka, praca nad mobilnością, technika ćwiczeń)
II – TRENING GŁÓWNY (trening indywidualny lub w dwójkach)
Akcesoria fitness: odważniki kettlebels, skakanki, maty.

POWER DANCE:

Zajęcia taneczne (choreograficzne) utrzymane w charakterze treningu cardio.
Charakterystyka treningu: Kroki podstawowe fitness, elementy techniczne różnych stylów tanecznych stanowią bazę do budowy lekcji. Proces dydaktyczny i metodycznie nauczona choreografia sprawiają, iż każdy może w sposób kreatywny wszechstronnie pracować nad swoją potencjałem ruchowym i sylwetką (wydolność, estetyka ruchu, koordynacja ruchowa, redukcja).
Akcesoria fitness: Choreografia rozwija ciało i umysł.

MOBILITY:

Poprawia ruchomość w stawach, gibkość, zwiększa elastyczność mięśni.
Charakterystyka treningu: Mobility to system działań (m.in.: stretching, rolowanie, masowanie, uciskanie) mających na celu zniwelowanie problemów bólowych, zapobieganie kontuzjom, polepszenie mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Trening ten zwiększenia możliwości funkcjonowania ludzkiego ciała w różnych warunkach (tj.: życie codzienne czy sala treningowa). Mobility to „specyficzna odnowa biologiczna”, która przyspiesza regenerację, umożliwia progres w treningu, chroni przed kontuzjami.
Akcesoria fitness: rollery, piłeczki, taśmy, paski do jogi, akcesoria fitness.

DANCE SHAPE:

Zajęcia ogólnorozwojowe z rozbudowaną rozgrzewką w formie choreografii tanecznej i kroków fitness – wszystko przy rytmicznej, energicznej muzyce. Drugą część zajęć stanowią ćwiczenia wzmacniające i modelujące wszystkie partie mięśniowe jednak bez użycia żadnych przyrządów. Na zakończenie – stretching.

ZUMBA:

Jest to połączenie tańca z elementami fitnessu. Łączy w sobie elektryzujące rytmy latynoskie (samba, cumbia, salsa, reaggeton) i łatwe do naśladowania ruchy, aby każdy z was mógł się włączyć do wspólnej zabawy. Poniżej wymienione zostały główne zalety takiego treningu. Po przeczytaniu ich na pewno skorzystasz z zumbowego szaleństwa!!!
-najlepszy antydepresant bez recepty
-wzmacnia i modeluje nasze sylwetki
-w trakcie jednej lekcji możemy spalić ok 800 kalorii
-poprawia wydolność i koordynacje
-wzmacnia serce i płuca
-pomaga w pewności siebie na parkiecie

JOGA:

To doskonałe antidotum na codzienny stres, przepracowanie, bóle karku i krzyża. Dzięki pozycjom, które przyjmujesz podczas treningu jogi (asanom) – rozluźniasz więzadła kręgosłupa, masujesz narządy jamy brzusznej oraz pobudzasz działanie wielu gruczołów, między innymi tych odpowiedzialnych za przemianę materii. Trening Jogi wymaga koncentracji i łączenia wysiłku mięśni z oddechem. Tutaj razem ze zmęczeniem fizycznym w parze idzie odprężenie psychiczne, gdyż każdą lekcję kończy relaksacja.

TRX INTRO:

Trening wykonywany z obciążeniem własnego ciała przy użyciu specjalnych taśm.
Na tych zajęciach skupiamy się przede wszystkim na technice ćwiczeń i nauce pracy z TRX

STRETCHING’30:

30 minutowe zajęcia rozciągające. Pozwalają zwiększyć zakres ruchu, mobilność, zregenerować ciało po treningu.

 

Aktualności
Bądź na bieżąco !
Promocje
Znajdź coś do siebie !
Galeria
Fitness for Life w obiektywie.
Trening personalny
- Twoja droga do sukcesu


Aktualności

  • 16-08-2018    14-03

    Zastępstwo za Katarzynę Mocek

    Zastępstwo za Katarzynę Mocek:
    Czwartek 16.08.2018r.:
    Capital Park:
    19:30 TBC Hantle -> poprowadzi Klaudia Cyrek
     
    Serdecznie zapraszamy

  • 13-08-2018    10-02

    15 siepnia 2018 Kluby Fitness For Life Nieczynne

    Uprzejmie informujemy, że w środę 15 sierpnia, Kluby Fitness For Life będą nieczynne.

    Serdecznie zapraszamy w pozostałe dni


  • 08-08-2018    12-53

    Zastępstwo za Alicję Marek

    Zastępstwo za Alicję Marek:
    Czwartek 9.08.2018r.:
    Galeria Rzeszów:
    17:30 Cross Cage -> poprowadzi Jakub Szczupiel
    Capital Park:
    19:00 Kettlebell Workout -> poprowadzi Jakub Bętkowski
    Serdecznie zapraszamy


  • 06-08-2018    13-59

    Zastępstwo za Anetę Przepiórę

    Zastępstwo za Anetę Przepiórę:
    Sobota 11.08:
    8:30 Kettlebell Workout -> poprowadzi Asia
    Niedziela 12.08:
    10:00 MCCT Step -> poprowadzi Asia
    11:00 Stretching -> poprowadzi Asia
    Serdecznie zapraszamy


Grafik Galeria Rzeszów - sobota: