FLEXI BAR:

Zajęcia polegające głównie na wzmacnianiu mięśni głębokich, stabilizujących sylwetkę.Charakterystyka: podczas zajęć zwiększamy wytrzymałość ogólną i lokalną, a także poprawiamy równowagę statyczną i dynamiczną oraz koordynację. Wprowadzając flexi bar w drganie zmuszamy nasz organizm do pokonywania powstałej w wyniku wibracji siły odśrodkowej. Jest to intensywny trening, który wymaga skupienia oraz stałej kontroli i napięcia mięśni brzucha. Składa się z rozgrzewki i części aerobowej, prostych ćwiczeń z użyciem flexi bar, ćwiczeń wzmacniających oraz ćwiczeń rozciągających zwiększających ruchomość poszczególnych stawach. Przeznaczony dla osób początkujących i średnio-zaawansowanych.
Akcesoria fitness: flexi bar – cienki, 150-centymetrowy drążek, zakończony dwoma ciężarkami z kauczukowym uchwytem pośrodku.

PŁASKI BRZUCH:

Zajęcia ukierunkowane na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmocnienie mięśni brzucha.
Charakterystyka: zajęcia składające się z części aerobowej, spalającej tkankę tłuszczową i ćwiczeń wzmacniających mięśnie brzucha, zakończone serią ćwiczeń rozciągających. Zajęcia przeznaczone dla osób średnio-zaawansowanych.
Akcesoria fitness: piłki, bosu.

DANCE POWER:

Zajęcia taneczne, oparte na stopniowej nauce układów choreograficznych.
Charakterystyka: zajęcia na których stopniowo przyswajana jest sekwencja podstawowych kroków fitness połączonych z elementami różnych rodzajów tańca. Poprzez ciągłą i dynamiczną powtarzalność nauczanych choreografii zajęcia świetnie poprawiają koordynację i pamięć ruchową, podnoszą wydolność organizmu, usprawniają układ sercowo-naczyniowy, a także spalają tkankę tłuszczową. Skierowane są dla osób początkujących.

BODY BALL:

To zajęcia o średniej intensywności, dzięki którym wzmocnisz wszystkie partie mięśniowe i lepiej poznasz swoje ciało.
Ćwiczenia wykonywane są z użyciem piłki rehabilitacyjnej. Dzięki Body Ball wzmocnisz mięśnie, poprawisz koordynację ruchową i poczucie równowagi. Ćwiczenia świetnie nadają się dla osób które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem fitness, (ponieważ nie wymagają dużej sprawności ruchowej) a tym bardziej zaawansowanym pozwolą się zrelaksować.

TBC - Total Body Conditione:

To zajęcia o średniej intensywności które w krótkim czasie pozwolą ukształtować sylwetkę.
Aerobowy charakter ćwiczeń pomaga zrzucić zbędne kilogramy oraz poprawia wydolność organizmu, wzmacnia mięśnie. Dynamiczna muzyka pozwoli wyrobić poczucie rytmu. W trakcie zajęć wykorzystywany jest sprzęt fitness, taki jak: maty, hantle, step bądź piłka rehabilitacyjna. Zajęcia TBC przeznaczone są dla każdego, nie wymaga dużej sprawności ruchowej ani kondycji - to on je kształtuje.

PILATES:

Gimnastyka łącząca elementy baletu, jogi i ćwiczeń wzmacniających (izometrycznych) wykonywanych w rytm spokojnej muzyki i własnego oddechu.
Cel: Wzmocnienie i uelastycznienie mięśni brzucha, grzbietu, miednicy i pośladków.
Ćwiczenia koncentrują się na mięśniach głębokich, przez co wpływają korzystnie na postawę. wolne, świadome, płynne wykonywanie ruchów działa relaksująco i rozluźniająco. Ze względu na niewielkie obciążenie układu kostno-stawowego ćwiczenia Pilates mogą być wykonywane niemal przez każdego.
Akcesoria: maty, obręcze, duże i małe piłki

CIRCUIT TRAINING – Trening obwodowy:

Forma treningu stacyjnego polegająca na pokonywaniu obwodu składającego się z 8-12 stacji, na których wykonuje się różne ćwiczenia. Czas pracy na stacji wynosi od 30-60 sekund, po czym przechodzi się do następnego stanowiska. Po przejściu całego obwodu następuje przerwa 1-5 minut. Obwód w zależności od celu treningu może składać się albo z ćwiczeń siłowych albo ćwiczeń wzmacniających, przeplatanych ćwiczeniami aerobowymi. Liczba obwodów w jednostce treningowej może wynosić od 1-4 w zależności od poziomu ćwiczących. Jest to wszechstronny, ogólnorozwojowy trening rozwijający siłę i wytrzymałość oraz kształtujący sylwetkę.
Intensywność: umiarkowana → duża
Akcesoria: step, bosu, hantle, sztanga, mata, duża piłka.

ABT SHAPE:

Inaczej BPU to trening ukierunkowany na wzmacnianie mięśni brzucha, pośladków i ud. Trening wzmacniający i ujędrniający mięśnie dolnych partii ciała przez co polecany jest dla kobiet, lecz nie tylko. Po krótkiej rozgrzewce 10-15 minut w postaci krótkiego układu choreograficznego wykonuje się zestaw ćwiczeń izolowanych, wzmacniających w cyklach o dużej liczbie powtórzeń, zakończone 10-15 min stretchingiem.
Intensywność: umiarkowana.
Akcesoria: ciężarki na nogi, hantle, obręcze, małe piłki, maty.

INODOOR CYCLING:

Zajęcia na rowerach stacjonarnych w rytm motywującej muzyki.
Dzięki doborowi obciążenia przez użytkownika, trening o różnym stopniu intensywności.
Zajęcia interwałowe - symulujące jazdę na rowerze zewnętrznym.
Składają się z 3 części: rozgrzewki, części właściwej, rozjazdu połączonego ze stretchingiem.
Trening zarówno dla kolarzy chcących przygotować się do kolejnego sezonu, jak i dla osób chcących poprawić swoją wydolność, czy po prostu stracić zbędną tkankę tłuszczową, połączony z dobrą zabawą w rytm muzyki.
Korzyści płynące z zajęć Indoor Cycling:
- poprawa wytrzymałości
- wyrzeźbienie mięśni łydek, pośladków i ud
- polepszenie kondycji
- wzmocnienie układu kostnego
- zmniejszenie tkanki tłuszczowej
- poprawa jędrności skóry
- zapobieganie chorobie wieńcowej
- utrata zbędnych kilogramów
- zwiększenie wydolności układu krążenia
Na zajęcia koniecznie zabierz ręcznik i butelkę z wodą.
Jeśli przychodzisz na zajęcia po raz pierwszy, przyjdź na salę 10 minut wcześniej abyśmy odpowiednio ustawili rower do Twojej sylwetki.

PROJECT SLIM:

Zajęcia wytrzymałości-owo – wzmacniające o wysokiej intensywności.
Trening składa się z prostego układu choreograficznego i części wzmacniającej. W początkową choreografię wplatane są ćwiczenia ogólnorozwojowe które w drugiej połowie zajęć używane są do wzmocnienia poszczególnych partii mięśniowych. Brak obciążeń zewnętrznych oraz przyrządów pozwala skupić się na poprawnej technice i efektywności wykonywanych ćwiczeń.

TRAMPOLINY:

Zajęcia kształtujące wydolność, przyspieszające spalanie tkanki tłuszczowej i wzmacniające całe ciało z wykorzystaniem trampolin.
Charakterystyka treningu: Pierwsza część zajęć to sekwencja różnych skoków na trampolinie, część druga to ćwiczenia kształtujące sylwetkę i krótki stretching.

STEP:

Trening choreograficzny o umiarkowanej intensywności.
Cała godzina treningowa obraca się wokół głównego przyrządu jakim jest step. W trakcie treningu stopniowo nauczane są poszczególne kroki, które w końcowej fazie łącząc się dają efektywny i niepowtarzalny układ choreograficzny. Trening nastawiony na spalanie tkanki tłuszczowej i wzmocnienie mięśni nóg.

PUMP:

Ideą tych zajęć są sekwencje ćwiczeń wykonywanych z gryfem.
Zajęcia łączą trening wydolnościowy i wzmacniający. Zajęcia przeznaczone zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Każdy uczestnik ma możliwość dostosowania obciążenia do własnych możliwości dobierając odpowiednią wagę talerzy i gryfów.

STEP SHAPE:

Trening wytrzymałościowo – siłowy. Prosta choreografia będąca połączeniem kroków podstawowych i ćwiczeń wzmacniających.
Charakterystyka treningu: intensywny, ale dla każdego, ze względu na możliwość dostosowania do swoich możliwości (stopniowanie trudności), zmienność pracy poszczególnych grup mięśniowych, wielokrotność powtórzeń, różnorodność pozycji wyjściowych i ich dynamiczne zmiany sprawiają, iż trening jest kompleksowy (wzmacnia, rzeźbi, poprawia funkcjonalność mięśni).
Akcesoria fitness: step (lub dwa), mata.

POWER STEP:

Zajęcia choreograficzne z zastosowaniem metodyki nauczania. Modyfikowane w trakcie lekcji kroki podstawowe z wykorzystaniem STEPU dają niepowtarzalny układ.
Charakterystyka treningu: kształtuje wydolność, poprawia koordynację ruchową i koncentrację.
Dla osób lubiących w twórczy sposób pracować nad sylwetką (trening aerobowy), estetyką ruchu i kondycją swojego ciała.
Akcesoria fitness: step (lub dwa).

POWER PUMP:

Trening wytrzymałościowo – siłowy z elementami treningu siłowego ze sztangą.
Ze sztangą ćwiczyć może każdy. To co musisz to solidnie skupiać się na technice ćwiczeń i nie bać się ciężaru – ten dobierasz do swoich możliwości, stopnia wytrenowania i rodzaju treningu.
Charakterystyka treningu: program opracowany w taki sposób by wykorzystując większe obciążenie modelować (rzeźbić) sylwetkę, zwiększać wytrzymałość siłową i siłę mięśni, a także ich funkcjonalność. Ćwiczenia bazowe stosowane pojedynczo bądź w prostych kombinacjach w sposób ciągły lub seriach.
Akcesoria fitness: sztanga (gryf, talerze), step (lub dwa), mata, skakanka.

MCCT (STEP – BOSU):

MCCT czyli Muscle Cadio Circuit Training – to intensywny trening oparty na cyklicznym łączeniu bloku Cardio - wydolność aerobowa (STEP lub BOSU) z blokiem ćwiczeń wzmacniających – Muscle.
Charakterystyka treningu: rodzaj treningu obwodowego gdzie prosta choreografia tworzy blok cardio po którym wzmacniamy poszczególne grupy mięśni. Odpowiednio dobrane obciążenie sprawia, iż każdy intensywność treningu tworzy indywidualnie. Naprzemienność bloków w trakcie lekcji pozwala efektywnie kształtować sylwetkę.
Akcesoria fitness: Step (MCCT STEP) lub Bosu (MCCT BOSU), mata, talerze, gym stick, piłki, flexy bar sztangi, kettle.

TRX MC - (TRX Master Class):

Zajęcia z wykorzystaniem specjalnych lin (TRX) i ciężaru własnego ciała.
Charakterystyka treningu: Trening postawny i w podwieszeniu. Różne poziomy trudności z dostosowaniem do indywidualnych potrzeb dają możliwość treningu każdej osobie. Zmianą kąta nachylenia (zasada "wektora" i "wahadła") ułatwiamy sobie bądź utrudniamy ćwiczenia, stawiając sobie coraz większe wyzwania treningowe. Na TRX kształtujemy siłę, wytrzymałość siłową, dynamikę i równowagę w niespotykany na innych zajęciach fitness sposób. Efektywne ćwiczenia = doskonały trening, kondycja i sylwetka.
Akcesoria fitness: liny TRX, mata, dodatkowo: bosu, step, skakanka, talerze, odważniki kettlebell.

KBT - Kettlebell Body Training:

KBT to trening z zastosowaniem obciążników (sportowych) – kettlebell.
Charakterystyka treningu: KBT to trening podczas którego pracujesz nad siłą, wytrzymałością siłową, wydolnością sercowo - naczyniową i redukcją tkanki tłuszczowej. Kettlebells angażują do pracy wiele mięśni jednocześnie. Najczęściej wykonujesz kilkuminutowe serie, w których wielokrotnie powtarzany jest ten sam ruch. Wszechstronność ćwiczeń z kettlebells powoduje harmonijny rozwój całego ciała. Jednostka treningowa KBT składa się z dwóch części:
I – WORKSHOP (rozgrzewka, praca nad mobilnością, technika ćwiczeń)
II – TRENING GŁÓWNY (trening indywidualny lub w dwójkach)
Akcesoria fitness: odważniki kettlebels, skakanki, maty.

POWER DANCE:

Zajęcia taneczne (choreograficzne) utrzymane w charakterze treningu cardio.
Charakterystyka treningu: Kroki podstawowe fitness, elementy techniczne różnych stylów tanecznych stanowią bazę do budowy lekcji. Proces dydaktyczny i metodycznie nauczona choreografia sprawiają, iż każdy może w sposób kreatywny wszechstronnie pracować nad swoją potencjałem ruchowym i sylwetką (wydolność, estetyka ruchu, koordynacja ruchowa, redukcja).
Akcesoria fitness: Choreografia rozwija ciało i umysł.

MOBILITY:

Poprawia ruchomość w stawach, gibkość, zwiększa elastyczność mięśni.
Charakterystyka treningu: Mobility to system działań (m.in.: stretching, rolowanie, masowanie, uciskanie) mających na celu zniwelowanie problemów bólowych, zapobieganie kontuzjom, polepszenie mobilności (ruchomości), elastyczności mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Trening ten zwiększenia możliwości funkcjonowania ludzkiego ciała w różnych warunkach (tj.: życie codzienne czy sala treningowa). Mobility to „specyficzna odnowa biologiczna”, która przyspiesza regenerację, umożliwia progres w treningu, chroni przed kontuzjami.
Akcesoria fitness: rollery, piłeczki, taśmy, paski do jogi, akcesoria fitness.

DANCE SHAPE:

Zajęcia ogólnorozwojowe z rozbudowaną rozgrzewką w formie choreografii tanecznej i kroków fitness – wszystko przy rytmicznej, energicznej muzyce. Drugą część zajęć stanowią ćwiczenia wzmacniające i modelujące wszystkie partie mięśniowe jednak bez użycia żadnych przyrządów. Na zakończenie – stretching.

ZUMBA:

Jest to połączenie tańca z elementami fitnessu. Łączy w sobie elektryzujące rytmy latynoskie (samba, cumbia, salsa, reaggeton) i łatwe do naśladowania ruchy, aby każdy z was mógł się włączyć do wspólnej zabawy. Poniżej wymienione zostały główne zalety takiego treningu. Po przeczytaniu ich na pewno skorzystasz z zumbowego szaleństwa!!!
-najlepszy antydepresant bez recepty
-wzmacnia i modeluje nasze sylwetki
-w trakcie jednej lekcji możemy spalić ok 800 kalorii
-poprawia wydolność i koordynacje
-wzmacnia serce i płuca
-pomaga w pewności siebie na parkiecie

JOGA:

To doskonałe antidotum na codzienny stres, przepracowanie, bóle karku i krzyża. Dzięki pozycjom, które przyjmujesz podczas treningu jogi (asanom) – rozluźniasz więzadła kręgosłupa, masujesz narządy jamy brzusznej oraz pobudzasz działanie wielu gruczołów, między innymi tych odpowiedzialnych za przemianę materii. Trening Jogi wymaga koncentracji i łączenia wysiłku mięśni z oddechem. Tutaj razem ze zmęczeniem fizycznym w parze idzie odprężenie psychiczne, gdyż każdą lekcję kończy relaksacja.

TRX INTRO:

Trening wykonywany z obciążeniem własnego ciała przy użyciu specjalnych taśm.
Na tych zajęciach skupiamy się przede wszystkim na technice ćwiczeń i nauce pracy z TRX

STRETCHING’30:

30 minutowe zajęcia rozciągające. Pozwalają zwiększyć zakres ruchu, mobilność, zregenerować ciało po treningu.

 

Aktualności
Bądź na bieżąco !
Promocje
Znajdź coś do siebie !
Galeria
Fitness for Life w obiektywie.
Trening personalny
- Twoja droga do sukcesu


Aktualności

  • 20-04-2018    12-42

    Zastepstwo za Joannę Pitera

    Zastępstwo za Joannę Pitera:

    Poniedziałek 23.04.2018

    Capital Park:

    16:00 Trening obwowdowy -> poprowadzi Kuba

    Galeria Rzeszów:

    17:30 Dance Shape -> poprowadzi Ola

    Serdecznie zapraszamy


  • 08-12-2017    15-52

    PARKING INFO

    Mamy dla Was kilka ważnych informacji dotyczących miejsc parkingowych przy posesjach naszych Klubów Fitness :)

    Pierwsza zasada prawidłowego parkowania mówi:
    👉 "W KAŻDEJ Z TRZECH LOKALIZACJI KLUBOWICZE FITNESS FOR LIFE MOGĄ KORZYSTAĆ Z PARKINGU BEZPŁATNIE" 😎😎😎
    Na terenie Galerii Rzeszów czas bezpłatnego parkowania dla naszych Klubowiczów wynosi 4 godziny - pamiętajcie o zeskanowaniu bileciku parkingowego w recepcji Klubu :) 
    O zeskanowaniu bileciku parkingowego w Recepcji Klubu pamiętajcie również na ul. Lwowskiej :) 
    W Capital Parku do Waszej dyspozycji jest parking przy budynku jak i podziemny :)

     

    24883411_1532626863459888_624528765387603616_o

     


  • 18-11-2017    15-15

    Największe Centrum Fitness w Rzeszowie

    Raz, dwa, trzy, nie widziałeś Ty! 
    Nie ma jednak powodów do zmartwień, bo dni otwarte nadal trwają 
    Jeszcze do jutra możecie obejrzeć nowy Klub Fitness For Life na ul. LWOWSKIEJ 6

    A my przypominamy o najlepszej ofercie w mieście:
    Karnet OPEN za jedyne 99 złotych. 
    Bez umowy, bez długoterminowych zobowiązań, bez ukrytych kosztów.

    Tego jeszcze nie było!

    1 karnet a do Waszej dyspozycji aż 3 Kluby!

    CAPITAL PARK:
    Największe centrum fitness: tygodniowo ponad 100 godzin różnorodnych zajęć fitness i to aż na pięcu salach. Dwupoziomowa strefa cardio&stronger, strefa saun (sauna fińska, łaźnia parowa), klub maluszka i największa w Rzeszowie sala do sztuk walki!

    GALERIA RZESZÓW:
    Dwa poziomy, strefa Cross Cage, Squash, wiele zajęć fitness a także salka do treningu funkcjonalnego.

    LWOWSKA: 
    2300m2 - to robi wrażenie!
    Największa Strefa Siłowa i Cardio na Podkarpaciu, rozbudowana strefa funkcjonalna i stretching, bieżnia lekkoatletyczna z profesjonalnymi blokami startowymi, potężna strefa wolnych ciężarów czyli wszystko dla pasjonatów ciężkiego sprzętu.

    TYLKO W FITNESS FOR LIFE profesjonalna kadra Instruktorów Fitness i Trenerów Personalnych oraz obsługa na najwyższym poziomie.
    Nie ma na co czekać! Już teraz dołączcie do nas.Plakat -instrukcja


  • 15-11-2017    21-10

    NOWY KLUB - LWOWSKA 6 RZESZÓW

    Halo, halo Rzeszów! 
    Mamy dla Was informację na którą czekaliście z taką niecierpliwością 😉 
    OD CZWARTKU 16-go LISTOPADA zapraszamy na DNI OTWARTE KLUBU FITNESS FOR LIFE NA UL. LWOWSKIEJ 6! 😀 
    Wszystkich, którzy chcą założyć karnet bądź po prostu obejrzeć Klub, serdecznie zapraszamy 😀 
    Na dobry początek przygotowaliśmy dla Was kilka atrakcji 😉
    - Dla pierwszych 100 osób które nas odwiedzą mamy darmowe wejściówki do Klubu :D 
    Dodatkowo podczas dni otwartych częstować będziemy darmowymi shake'ami białkowymi od FABRYKI MOCY 🙂 
    Dni otwarte potrwają do niedzieli 19-go listopada 🙂
    A już od poniedziałku 20-go listopada serdecznie zapraszamy na pierwszy trening w NAJWIĘKSZEJ SIŁOWNI na Podkarpaciu 😉Fitness -for -life -plakat -dni -otwarte _FB


Grafik Galeria Rzeszów - wtorek: