TRAMPOLINY to specjalnie opracowany system treningowy, który pomaga wzmacniać i kształtować sylwetkę przy jednoczesnym czerpaniu frajdy ze skakania.

Udowodniono, że skakanie na trampolinie jest dziesięć razy skuteczniejsze niż bieganie. Jak to możliwe? Dzięki nieustannym zmianom grawitacji więcej mięśni jest jednocześnie zaangażowanych w ruch, przez co podnosi się efektywność ćwiczeń. Co więcej, w czasie godzinnego treningu jumping fitness możemy spalić aż 800 kcal! Jeśli więc szukasz sposobu na skuteczną utratę kilogramów, ten typ ćwiczeń jest dla ciebie idealny.

Dlaczego jeszcze warto ćwiczyć na trampolinie?

  • skakanie to dobry trening kondycyjny – usprawnia krążenie, pomaga w pracy układu sercowo-naczyniowego i dotlenia;
  • to dobra forma aktywności dla osób odchudzających się, ponieważ przyspiesza przemianę materii, stymuluje procesy trawienne i przyczynia się do uwalniania toksyn z organizmu;
  • wzmacnia mięśnie całego ciała i pomaga w kształtowaniu sylwetki;
  • zwiększa gibkość i koordynację ruchową;
  • sprawia dużo radości, zmniejsza poziom stresu i odpręża.

MOBILITY - dla wszystkich, bez warunku na płeć i wiek. Na zajęciach używamy różnych sprzętów m.in. rollery, taśmy, piłki na nawet sztangi czy hantle. Wszystko po to aby jeszcze mocniej usprawnić cały aparat ruchu, zregenerować organizm i przygotować do ciężkiej pracy na siłowni.


ZDROWY KRĘGOSŁUP - a więc kompleks ćwiczeń usprawniających nasz core, wzmacniających i dających ulgę w różnych patologiach i problemach bólowych kręgosłupa. Ćwiczenia kompleksowe bardzo wyciszające ciało.


PILATES- system ćwiczeń fizycznych, których celem jest wzmocnienie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. System pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Metoda ta przyczynia się do odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy oraz obniżenia poziomu stresu.


KICK BOXING- zajęcia sztuk walki, podczas których oprócz samoobrony czy techniki walki, ważna jest współrywalizacja. Dyscyplina sportowa, w której walczy się stosując zarówno bokserskie ciosy pięścią jak i kopnięcia :)


ZUMBA FITNESS - jeśli jeszcze nie udało Wam się sprawdzić na własnej skórze, są to zajęcia typu cardio, co oznacza, że poprawiamy ogólną kondycją i wytrzymałość, taki rodzaj treningu wpływa na redukcję masy ciała, poprawia jakość pracy i układu krążenia, a przede wszystkim dotlenia  :) jest to połączenie klasycznego aerobiku z tańcem latynoamerykańskim :) główne rytmy to: salsa, cu-mbia, merengue reggaeton. Standardowo zajęcia zaczynają się krótką rozgrzewką, potem mamy część właściwą, czyli około 10-12 piosenek, do których przypisane są konkretne układy, na koniec rozciąganie.

Zumba Fitness jest świetną alternatywa dla klasycznych zajęć fitness, pozwala spalić zbędne kalorie w przyjemny i nieco "zabawowy" sposób ;)


CROSS -Zajęcia CROSS czerpiące z zasad treningu Crossfit to ćwiczenia, które w sposób najbardziej efektywny wpływają  na najważniejsze 10 cech motorycznych mających bardzo istotne znaczenie dla utrzymania funkcjonalności organizmu i poradzeniu sobie w czynnościach życia codziennego jak również sporcie na poziomie zawodowym. Crossfit został oparty na treningu funkcjonalnym, nie ogranicza się tak jak on tylko do jednej dyscypliny której jest podporządkowany ale może stanowić bazę bądź służyć jako zajęcia wspomagające dla każdego rodzaju zajęć ruchowych. Jest to możliwe dzięki ogromnej różnorodności ćwiczeń wykorzystujących elementy sportów ciężarowych, gimnastyki, fitnessu itp. Duża ilość ćwiczeń oraz schemat ich doboru, programowania zajęć pozwala na bardzo efektywny trening dla każdego, kto tylko chce spróbować swoich sił bez względu na płeć, wiek oraz stopień zaawansowania.


TBC (Total Body Condition)- trening ogólnorozwojowy. Każdy trening rozpoczynamy od 15- minutowej rozgrzewki- proste kroki fitness połączone ze stretchingiem dynamicznym. Następnie przechodzimy do części właściwej, gdzie symetryczne wzmacniamy całe ciało przy użyciu hantli, taśm, piłeczek zarówno w pozycjach wysokich jak i niskich, a na koniec uspokajamy organizm, niwelując przy tym napięcie mięśniowe- 10 minut stretching statyczny. Celem treningu jest lepsza przemiana materii, zapobieganie osteoporozie oraz kształtowanie sylwetki.


PŁASKI BRZUCH - trening dla osób, które chcą przyspieszyć proces przemiany materii, wysmuklić brzuch i wzmocnić mięśnie grzbietu, a także wyrzeźbić piękne pośladki. Składa się z rozgrzewki (proste kroki fitness), przygotowującej organizm do pracy, trwającej ok. 15 minut. Część główna zajęć oparta jest na ćwiczeniach wielostawowych, przy zwróceniu szczególnej uwagi na brzuch, grzbiet i pośladki przy wykorzystaniu stepów, hantli, taśm oraz piłek. Ćwiczenia są wykonywane w pozycjach wysokich jak i niskich. Zajęcia kończą się rozciąganiem (stretching statyczny) przy spokojnej relaksującej muzyce - 10 minut.


PIŁKI - zajęcia z wykorzystaniem piłek, niezwykle bezpieczne, skutecznie wyszczuplające, modelujące i rozciągające całe ciało. Głównym celem zajęć jest wzmocnienie mięśni posturalnych, które są odpowiedzialne za prawidłową postawę ciała, a także wzmocnienie mięśni brzucha, pośladków i ud. Jak przy każdym treningu kluczową rolę pełni rozgrzewka, która przygotowuje aparat ruchu do pracy jak i część końcowa, która ma na celu uspokoić organizm, doprowadzić go do stanu wyjściowego.


BODY FIT - trening, którego celem jest kształtowanie całej sylwetki. Polega na wykonywaniu ćwiczeń na poszczególne partie mięśniowe, tj. ramiona, klatka piersiowa, grzbiet, uda, pośladki, brzuch z wykorzystaniem dodatkowego obciążenia, np. hantle, gumy, stepy lub ćwiczenia z wykorzystaniem obciążenia własnego ciała. 


CIRCUIT TRAINING lub TRENING OBWODOWY- wszechstronny trening poprawiający ogólną sprawność fizyczną, kondycję i wytrzymałość siłową, a także skutecznie redukujący tkankę tłuszczową. Podczas treningu wykorzystywany jest obwód z poszczególnymi stacjami (8- 12 stacji), dzięki którym angażujemy do pracy różne partie mięśniowe. W tego rodzaju treningu wykorzystywany jest sprzęt sportowy tj. hantle, piłki, stepy, skakanka, BOSU czy skrzynie . Trening obwodowy to intensywny wysiłek zarówno dla osób początkujących jak i zaawansowanych, ale także rewelacyjna zabawa dla każdego uczestnika treningu.


TWERK- rodzaj tańca w którym główną rolę odgrywają pośladki. Polega on na rytmicznym potrząsaniu pupą w różnych pozycjach.  Styl przywędrował z USA i zyskuje coraz większą popularność w Polsce dzięki teledyskom zza oceanu, jednakże jego korzenie sięgają gorącej Afryki i to właśnie tamtejsze plemiona są jego prekursorami.  Zajęcia z twerku rozpoczyna się od ogólnej rozgrzewki ciała, następnie przechodzi się do mocnych ćwiczeń technicznych, które wzmacniają pośladki, uda i brzuch. Kwintesencją zajęć zawsze jest choreografia. Na zajęciach mile widziane są panie w każdym wieku i w każdym rozmiarze. Wszystkie panie mogą poczuć się kobieco, a także poprawić swoją samoocenę i przede wszystkim dobrze się bawić!


STEP- intensywne zajęcia aerobowe z wykorzystaniem podwyższenia – stepu. Od łatwych kroków przechodzimy do trudniejszych, łącząc je w układ choreograficzny. Trening na stepie to skuteczny sposób na poprawę kondycji i koordynacji, wymodelowanie dolnych partii ciała- pośladków, ud i łydek. Jednocześnie spalamy dużą dawkę kalorii, bawiąc się w rytmie energicznej muzyki. 
BPU (BRZUCH, POŚLADKI, UDA) - zajęcia mające charakter wzmacniająco - kształtujący. Na treningach zwraca się szczególną uwagę na partie mięśniowe brzucha, pośladków i ud. Ćwiczenia polepszają kondycję fizyczną, wzmacniają i wysmuklają dolne partie ciała oraz likwidują zbędną tkankę tłuszczową. Wykorzystywane są taśmy i niewielkie hantle. Wymagania kondycyjne i sprawnościowe są niewielkie i dla każdego możliwe do spełnienia. 
TURBO SPALANIE - Intensywny trening interwałowy przeznaczony dla osób zaawansowanych o dużej wytrzymałości fizycznej. Wzmacniający układ sercowo-naczyniowy, redukuje tkankę tłuszczową, kształtujący  i ujędrniający sylwetkę. W czasie zajęć można zastosować przybory. 
SZTANGI - to zajęcia fitness z wykorzystaniem sztang prowadzone do rytmicznej muzyki. Trening polega na wykonywaniu popularnych ćwiczeń z obciążeniem według pokazywanej przez instruktora choreografii. Sekwencje ruchów są układane tak, aby po kolei wzmacniać wszystkie partie ciała. 
Mocne uderzenie dla osób, które nie boją się mocnego, energicznego treningu. Nie obejdzie się bez potu, progresu i pełnej satysfakcji. Ćwiczenia pomagają wyrzeźbić piękną sulwetkę oraz rozbudować masę mięsniową
Celem tych zajęć jest wzmocnienie mięśni i wymodelowanie ciała. Efekt uboczny ćwiczeń to utrata kalorii – godzinne zajęcia pozwalają spalić ok. 400-800 kcal w zależności od wybranego obciążenia i indywidualnych parametrów.


TABATA - czyli zajęcia godzinne, prowadzone w cyklach czterominutowych. Czterominutowy interwałowy trening metaboliczny, w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu "podkręca" metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej. Celem tych zajęć jest poprawa ogólnej kondycji organizmu oraz przede wszystkim spalanie tkanki tłuszczowej. Dodatkowymi elementami, które są wykorzystywane podczas zajęć są gumy oporowe. Gumy oporowe to fantastyczne narzędzie do ćwiczeń, z którym jesteśmy w stanie wykonać pełnowartościowy trening wzmacniający.

Zalety treningu:
  • dzięki oporowi Twoje mięśnie cały czas są napięte, a trening staje się bardziej efektownym,
  • ćwiczenia są mniej inwazyjne i rzadziej występują kontuzje,
  • rozciąga ciało,
  • pomaga pozbyć się cellulitu,
  • urozmaica zestawy treningowe,
  • pozwala wykonać ćwiczenia w taki sposób, aby lepiej wyizolować konkretny mięsień niż gdybyśmy mieli ćwiczyć z obciążeniem własnego ciała

STABILITY&STRETCHING - zajęcia poświęcone rozciąganiu i mobilizacji wszystkich partii mięśniowych oraz wpływające na poprawę funkcjonowania naszej stabilizacji centralnej. Dzięki regularnej pracy nad tym aspektem ciało staje się bardziej elastyczne i jest przygotowane do efektywnego wykonywania podstawowych funkcji aparatu ruchu. Stretching pomaga likwidować przykurcze mięśniowe, które mogą być spowodowane np. siedzącym trybem pracy czy treningiem siłowym. Zajęcia są połączeniem strechingu zarówno statycznego jak i dynamicznego z ćwiczeniami stabilizacji tułowia (core stability). Zajęcia są oczywiście skierowane dla wszystkich.
STEP CHOREOGRAFIA -  to zajęcia łączące w sobie układ choreograficzny na stepie z wysiłkiem fizycznym. Zajęcia zaczynają się od rozgrzewki, która prowadzona jest w rytm muzyki przechodząc stopniowo (wraz z wzrostem tempa) do części głównej tj.choreografi. Zarówno rozgrzewka jak i część główna jest wymierzona w kształtowanie sylwetki oraz utrzymanie prawidłowej postawy ciała. Zajęcia taneczne z naciskiem na ćwiczenia wzmacniające oraz rozciągające. 

AEROBIK CHOREOGRAFIA - to zajęcia aerobowe z układem choreograficznym. W skład zajęć wchodzi rozgrzewka, która przygotowuje organizm do części głównej. Część główna to układ choreograficzny prowadzony w rytm muzyki, przy którym stosowane są ćwiczenia wzmacniające oraz kształtujące sylwetkę. Ćwiczenia prowadzone są seriami z naciskiem na konkretne partie ciała tj. pośladki oraz uda. Zajęcia kończą się rozluźnianiem oraz stretchingiem. Zajęcia są odpowiednie dla osób w każdym wieku, których celem jest poprawa kondycji fizycznej oraz pozbycie się tkanki tłuszczowej. 

AEROBIK - aerobik są to intensywne, dynamiczne ćwiczenia, które poprawiają pracę serca i płuc. Trening skupia się na rytmicznych ćwiczeniach ruchowych połączonych z rozciąganiem wykonywanych do taktu. Zwiększenie intensywności ćwiczeń odbywa się poprzez dobieranie przyrządów treningowych np. ciężarów, stepów, gum czy hantli. Celem ćwiczeń jest poprawa elastyczności mięśni, wzrost siły, poprawa kondycji oraz utrata tkanki tłuszczowej.

INTERWAŁ - Interwały są idealnym rozwiązaniem dla osób, które chcą w krótkim czasie stracić na wadze. Zajęcia mają dużo większą skuteczność w spalaniu tkanki tłuszczowej niż np. trening cardio. Interwały to trening o zmiennej intensywności wykonywanych ćwiczeń. Wykonujemy na zmianę ćwiczenia o wysokiej i średniej intensywności.
Dla wielu kobiet ważne jest również, że interwały pozwalają wyszczuplić brzuch, biodra i uda. Interwały obniżają również ryzyko chorób cywilizacyjnych, takich jak cukrzyca, nadwaga czy otyłość. Odpowiednio dobrana metoda interwałowa ułatwi rozbudowę tkanki mięśniowej. 

BOOT CAMP - boot camp to rodzaj aktywności fizycznej, oparty na treningu funkcjonalnym, który odbywa się grupach. Trening ten można porównać do ćwiczeń przygotowawczych rekrutów armii USA skąd się wywodzi. Boot camp to kolejny ze sportów wytrzymałościowych, który wzmacnia całe ciało i oddziałuje na wszystkie partie mięśni. Trening boot camp odbywa się na zasadach treningu obwodowego ale różnorodność ćwiczeń oraz ich zmienne sekwencje zapewniają ćwiczącym dużą dawkę adrenaliny i ciągłe niespodzianki. Boot camp świetnie oddziałuje na całe ciało i psychikę, wzmacnia mięśnie, poprawia kondycję, szybkość i wytrzymałość czego efektem jest spalanie tkanki tłuszczowej oraz poprawa sylwetki. Wszystko to jest możliwe dzięki pracy w grupie i wzajemnej motywacji co jest dodatkowym plusem tego treningu.

JOGA - Joga poprawia nie tylko stan zdrowia i fizyczne możliwości ale może również pozytywnie kształtować nasze relacje z ze światem zewnętrznym. Podczas zajęć będziemy się starać bezwzględnie podporządkowywać ciało naszej woli, wzmacniać i uelastyczniać mięśnie, poprawiać koordynację ruchową oraz poczucie równowagi. Większość asan doskonale stymuluje pracę narządów wewnętrznych, odpowiedzialnych za metabolizm, krążenie, czy układ hormonalny. Regulacja oddechu pozwala na większą kontrolę emocji. Ten udoskonalany przez tysiące lat ćwiczeń i medytacji starożytny fitness jest coraz częściej wykorzystywany nie tylko w sporcie wyczynowym, ale również w medycynie czy psychologii. 
Aktualności
Bądź na bieżąco !
Promocje
Znajdź coś do siebie !
Galeria
Fitness for Life w obiektywie.
Trening personalny
- Twoja droga do sukcesu


Aktualności

  • 22-04-2018    11-45

    Prosimy o zapoznanie się z zastępstwami na nadchodzący tydzień:!

    Prosimy o zapoznanie się z zastępstwami na nadchodzący tydzień: W dn. 24.03 (wtorek) - zajęcia Sztangi (20:00) poprowadzi Ewelina. W dn. 25.04 (środa): - zajęcia TRAMPOLINY (17:00) oraz TABATA (18:00) poprowadzi Sylwia. W dn. 28.04 (sobota) zajęcia TBC (11:00) oraz Zumba Kids (12:00) zostają odwołane. ZAPRASZAMY!


  • 16-04-2018    18-43

    CENNIK SQUASH OD 1 MAJA 2018

    SQUASH


  • 23-02-2018    20-30

    Zapraszamy posiadaczy pakietów Ok System!

    Mamy dobrą wiadomość dla posiadaczy Pakietów Sportowych OK SYSTEM! 😀 Już od dzisiaj zapraszamy wszystkie osoby posiadające pakiet OK SYSTEM do skorzystania z naszej siłowni 😍 Aktywacja wejścia odbywa się przez kod sms📱 Serdecznie zapraszamy! 😘

    Ok -system -aktualnosci -2-500x 500-cm -r -7


  • 16-02-2018    17-33

    Zapisy na zajęcia JUMP FIT

    Zapisy na zajęcia Jump Fit obowiązują od 14.03.2017 r.

    W związku z ogromnym zainteresowaniem zajęciami JUMP FIT od dnia 14.03.2017r. obowiązują zapisy!
    Zapisu można dokonać w tym samym dniu, w którym odbywają się zajęcia, dzwoniąc pod numer 533-273-100 lub osobiscie na recepcji Fitness for Life. Zapisy będą przyjmowane maksymalnie do godziny przed zajęciami.
    Zapraszamy!


Grafik Nowy Sącz - wtorek: